• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Natta:) da skal jeg legge meg. Lille fant akkurat ut i det jeg la meg ned at h*n skulle begynne ã trene karate. Så blir nok liggende å kjenne på å nyte bevegelsene en stund:)

Det er visst natta her også nå

Man burde lære å ikke bevege seg inn på generell....

Og særlig å ikke delta i alle typer tråder....

Og særlig definitivt å ikke inngå i diskusjoner man vet er dumme....

Og særlig, særlig definitivt ikke når man er sur pga en mens som ikke kommer!

Hahahahahaha.. ♡ Sara! ♡

Topp 30 og 1200 innlegg. Det skal jeg klare. :) Vil gjerne ha både Tripptrapp stol og voksipose. :p

Man burde lære å ikke bevege seg inn på generell....

Og særlig å ikke delta i alle typer tråder....

Og særlig definitivt å ikke inngå i diskusjoner man vet er dumme....

Og særlig, særlig definitivt ikke når man er sur pga en mens som ikke kommer!
Hehe, hvilken tråd?

Om barn i juli.

Men la det ligge. Det er best

Topp 30 og 1200 innlegg. Det skal jeg klare. :) Vil gjerne ha både Tripptrapp stol og voksipose. :p

Vi har en (annen) voksi og to tripp trapp. Men, jeg tar gjerne disse, bonusen må jo også ja stol! Og pose. Ja, denne skal antakelig i bhg så tidlig at vogn i bhg og sover enda hjemme, kanskje to vogner da nå vi ha to poser. ;-)

Og mye annet fint.

Vi tar topp 30!

Oktober, som Tamara har lansert.

Vi bør ha listemaker i oktober, så man kan følge med...

(hva mangler jeg nå i sept?)

Jeg er med i oktober og kan lage lister jeg. ;)

http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1720357/ Her er premiene for oktober. Målet nå er kun 1200 innlegg, men også at man må ligge på topp 30.

Klarer man begge krav er det 3 store premier, så det er faktisk 10 % sjanse for å vinne!

Takk, da skal jeg gå og titte.
Men at tidligere erfaringer er jeg ikke helt begeistret for de som ligger på topp XX konkurranser...
Det har en tendens til å ta helt av slik at det fort kan bli mye høyere enn 2.000...
Men 1200 bør jeg klare

Takk, da skal jeg gå og titte.
Men at tidligere erfaringer er jeg ikke helt begeistret for de som ligger på topp XX konkurranser...
Det har en tendens til å ta helt av slik at det fort kan bli mye høyere enn 2.000...
Men 1200 bør jeg klare

Ja, men jeg tror ikke det er mer enn 30 stykker som tar helt av. Vi får se. 40. plassen har nå 617 innlegg. Det er jo avhengig av hvor mye 31. plassen har, om det er behov for mye mer enn 1200. :)

Og vi er flere (les: Sara og jeg) som allerede har nevnt litt forsiktig at vi har en viss skepsis til topp-plassering etter oktober 2013 konkurransen.

Og vi er flere (les: Sara og jeg) som allerede har nevnt litt forsiktig at vi har en viss skepsis til topp-plassering etter oktober 2013 konkurransen.

Kanskje jeg også skal.
Husker med skrekk første stelleveskekonkurranse, tror det var august -13 den var i, hvor kravet var å være på topp 10. Mener på at 10. plass hadde over 3.000 innlegg..

Back
Topp