Felles skravle 2015

Jeg tror 30 er mange nok til at det går bra.

La oss prøve.

Kanskje jeg også skal.
Husker med skrekk første stelleveskekonkurranse, tror det var august -13 den var i, hvor kravet var å være på topp 10. Mener på at 10. plass hadde over 3.000 innlegg..

Nå har Tamara lagt ut en oppfordring om at vi prøver og at vi gjør det hyggelig. Ja du kan jo lese selv. Etter at Sara og jeg har uttalt oss. Dette har hun også klippet inn i hovedinnlegget. Og hun har lagt til forumreglene.

Jeg tror ikke ditt argument om at det blir mange innlegg kommer til å telle, for det ønsker vel både BV og sponsorene. Mer innlegg = mer aktivitet = flere klikk = penger?

Det jeg (og jeg tror Sara og) tenkte på var stemningen på forumet, at det kan bli konkurranse mellom ulike grupper og anklager om juks o.l. Det vil ingen ha. Verken brukerne, modene eller sponsorene. Så det har Tamara minnet alle på nå ved å presisere reglene på forumet OG at sponsorene ikke vil være assosiert med en ufin konkurranse. Så vi burde oppføre oss. :) Jeg tror at det kan bli bra.

Men jeg håper, som deg, at det ikke blir helt ekstremt mange innlegg man må ha, men det er jo sånn det er med konkurranse hvor man konkurrerer mot hverandre. Da vil man jo helst vinne! :p (Og i denne sammenheng er det 30 vinnere av plassering hvert fall.)

Jeg tror det går bra.

En stor andel av topp 30 er her. Her har vi god intern justis, Lykkeliten er flink til å minne om regler, og det er vi flere som gjør.

Cluet er at dere gravide må ta med dere dette, både skrivelysten (som stavekontrollen valgte, jeg mente å skive aktiviteten, men forslaget passer jo) og denne ryddige oppførselen, inn på terminforum, og spre det der, aktivt. Da blir det gøy, og ryddig

Jeg tror det går bra.

En stor andel av topp 30 er her. Her har vi god intern justis, Lykkeliten er flink til å minne om regler, og det er vi flere som gjør.

Cluet er at dere gravide må ta med dere dette, både skrivelysten (som stavekontrollen valgte, jeg mente å skive aktiviteten, men forslaget passer jo) og denne ryddige oppførselen, inn på terminforum, og spre det der, aktivt. Da blir det gøy, og ryddig

Kanskje jeg burde skrive litt i skravletråden på FS igjen. :p

Fordelen med å få med flere er:
- Det blir lettere for meg å nå målet/flere som skravler
- Det fortsetter å være av interesse for sponsorene

Ulempen:
- Det kan bli hard konkurranse om premiene

:p

Jeg tror det går bra.

Yes Master, your word is my command :)

Vi får gi der en sjanse, tror ikke jeg gidder å være med om det tar helt av, men 1200 vil jeg fint klare uten å prøve..
Muligens dette blir en avslappende måned :)

Ulempen:

Vel, vel..
Dersom det er der aktiviteten er blir jeg vel nødt til å besøke dere :P

Ulempen:

Tror vi klarer topp 30 uansett, så derfor veier fordelene mer! :-)

Men det er en ganske aktiv tråd av seg selv til tider, det. Men vi kan være mer der til vi får oss et terminforum

Tror vi klarer topp 30 uansett, så derfor veier fordelene mer! :-)

Men det er en ganske aktiv tråd av seg selv til tider, det. Men vi kan være mer der til vi får oss et terminforum

Ja. Veldig aktiv innimellom. Jeg er der aldri lenger, men sa fra om konkurransen nå. :p

Yes Master, your word is my command :)

Vi får gi der en sjanse, tror ikke jeg gidder å være med om det tar helt av, men 1200 vil jeg fint klare uten å prøve..
Muligens dette blir en avslappende måned :)

Jeg har vel nesten klart 1200 i september hvor jeg ikke har skravlet. Det kan bli veldig avslappende ja. Tror jeg setter meg som mål å ligge jevnt over 25. plass så blir jeg ikke lett å ta igjen på slutten.

Jeg har vel nesten klart 1200 i september hvor jeg ikke har skravlet. Det kan bli veldig avslappende ja. Tror jeg setter meg som mål å ligge jevnt over 25. plass så blir jeg ikke lett å ta igjen på slutten.

Har ikke helt bestemt meg for hva jeg kommer til å gjøre.
Dersom det blir vaskelig med vanlig prat gidder jeg ikke.
Ikke med de premiene..

Liker du dem ikke?

Mange jeg vil ha, bare antakelig ikke veska ( virkelig ikke min stil, men kan selges og kjøpe en annen?)

Jeg har en mye finere veske allerede, denne er fin, men min er finere
Har allerede en veldig god vognpose som etter 2 barn fremdeles nesten ser ubrukt ut.
Har to tritrapp stoler, og elsten skal gi sin til babyen når den kommer og de er i en helt annen farge enn den som er til premie.....

Selvfølgelig vil prate, er viktig meg klikk for å få fine premier senere, men tror ikke jeg vil kjempe for å si de slik....
Selvfølgelig hadde blitt glad for premiene, men vil ikke kjempe

Men når det er sagt.
Jeg syns det er veldig bra de forteller nå hva som er neste måneds premier.
Ved noen anledninger har det kommet med hovedpreminen noen dager ut i måneden, og man starter nesten med å ligge bakpå

Jeg har en mye finere veske allerede, denne er fin, men min er finere
Har allerede en veldig god vognpose som etter 2 barn fremdeles nesten ser ubrukt ut.
Har to tritrapp stoler, og elsten skal gi sin til babyen når den kommer og de er i en helt annen farge enn den som er til premie.....

Selvfølgelig vil prate, er viktig meg klikk for å få fine premier senere, men tror ikke jeg vil kjempe for å si de slik....
Selvfølgelig hadde blitt glad for premiene, men vil ikke kjempe

Du velger farge på stolen selv om du vinner stolen. :)

Back
Topp