Felles skravle 2015

Denne serien ønskebarn, er det en serie som har blitt sendt før?
Lurer siden jeg ser at opptakene er gjort i 2010/2011

Sitter her med litt dårlig samvittighet her..
Jeg er endelig over 2.000.
Har fått mye hjelp av dere de siste dagene.

Ser at Sara og FruJohansen er like ved, og ved jeg burde hjelpe dem, men sitter og er sjuk og har feber :(
Er ikke sikker på om jeg orker å hjelpe i kveld selv om det bare er i dag og i morgen igjen. Beklager

Sitter her med litt dårlig samvittighet her..
Jeg er endelig over 2.000.
Har fått mye hjelp av dere de siste dagene.

Ser at Sara og FruJohansen er like ved, og ved jeg burde hjelpe dem, men sitter og er sjuk og har feber :(
Er ikke sikker på om jeg orker å hjelpe i kveld selv om det bare er i dag og i morgen igjen. Beklager

Ta vare på deg selv

Vi kan enten hjelpe hverandre, eller reelt, jeg kan hjelpe henne om hun vil. Jeg trenger ikke hjelp. Jeg jakter ikke egentlig på 2000 denne mnd, jeg HAR denne veska.

(samtidig, jeg er slett ikke sikker på om jeg har lyst på den neste, så jeg får vel sikte på denne)

Nå har eldstemann her oppdaget en ny verden. Matteoppgaver på internett!

Vi satt og spiste middag. Hvor mange fiskepinner spiste du? Tre. TRE? sier jeg? Du spiste tre av dine, og en av min. FIRE, svarte han, jeg spiste FIRE. (Han fikk altså en jeg hadde tiltenkt meg selv og forsynt meg med, men jeg spiste den ikke da jeg innså at han kom til å spise mye. Han varierer fra 1 til 4, så det er ikke så lett å beregne...)

Og plutselig utbryter han JEG REGNER, MAMMA! Og så da foreslo jeg at jeg kunne finne flere regneoppgaver for ham.

Vel, nå har vi tatt de som tilhører matteboka deres, og de på matematikk.org eller noe deromkring, som var på det nivået han er kommet (de jobber ikke akkurat så fort, kan man si...så de har ikke kommet så langt) så jeg får finne flere.

Supert! Han elsker å regne, jeg har bare ikke introdusert ham for dette enda. Vi får se om vi finner noen app'er på ipaden, for han er ikke så vant til å jobbe på pc.
"trykk og dra" er mer intuitivt på ipad enn pc, gitt...

Men her har lillesøster valgt seg Barbiefilm som ikke HELT er etter mors retningslinjer. Hun har lett i den skuffen vi ikke åpner enda. Den med... JULEFILMER!

God kveld
Gidder ikke lese alle sidene dere har skravlet siden jeg dro.
Rakk akkurat hjem til Masterchef:)

Back
Topp