• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Det opplyste de ikke om såvidt jeg husker. Mulig det er annerledes med tvillinger siden de er mindre i utgangspunktet?

Det er fult mulig, men jeg trodde det hadde mer med utvikling av lungene å gjøre på det tidspunktet.
Men selvfølgelig, selv om det er god sjanse for å overleve så tidlig, er det fremdeles stor sjanse for langvarig skade.
Det beste er å bli i magen....

Ja og er du riktig heldig får du ikke det der heller :p he he jeg skulle gjerne visst med sikkerthet! Men men, det var ikke meningen tydeligvis. Vi tar ultralyd et annet sted neste gang :p

Vi håper på å få vite da, men ikke så mye å gjøre om den gjemmer seg.
På den andre siden, dersom dette svangerskapet blir som de to foregående kommer jeg til å miste tellingen på antall UL'er jeg har hatt, så da vil vi få en ny sjanse :P

Finner den ikke igjen på appen heller når jeg går på innstillinger... Merkelig. Hvor lenge har den vært borte?

Min har vært borte noen uker (ble borte 5.9), men så lenge har ikke din vært borte. Helt borte fra innstillinger.

Back
Topp