Spennende!Som det jo alltid er
![]()
"Bare" 4 uker til OUL....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende!Som det jo alltid er
![]()
Det opplyste de ikke om såvidt jeg husker. Mulig det er annerledes med tvillinger siden de er mindre i utgangspunktet?Jeg bare lurer på uker siden dersom babyer kommer til verden etter uke 28/29 har de 95 % sjanse for å overleve med morderne medisin.
Ja og er du riktig heldig får du ikke det der heller"Bare" 4 uker til OUL....
Det opplyste de ikke om såvidt jeg husker. Mulig det er annerledes med tvillinger siden de er mindre i utgangspunktet?
Ja og er du riktig heldig får du ikke det der hellerhe he jeg skulle gjerne visst med sikkerthet! Men men, det var ikke meningen tydeligvis. Vi tar ultralyd et annet sted neste gang
![]()
Signaturen min er plutselig borte! Ser dere den?
Jeg skal på fødselsamtale/sjekk i morgen..."Bare" 4 uker til OUL....
Finner den ikke igjen på appen heller når jeg går på innstillinger... Merkelig. Hvor lenge har den vært borte?Borte, borte.
Ser intet
Hvem?Og der kom dem, og ikke farlig tidlig![]()
Jeg skal på fødselsamtale/sjekk i morgen...
Hvem?
Finner den ikke igjen på appen heller når jeg går på innstillinger... Merkelig. Hvor lenge har den vært borte?
Finner den ikke igjen på appen heller når jeg går på innstillinger... Merkelig. Hvor lenge har den vært borte?
På sykehuset etter henvisning fra jm. Ut i fra hva hun skrev i henvisningen blir det nok til gynekolog...Så gøy.
Hos lege, sykehus eller JM?
Utrolig snodig at min også plutselig er borte!Min har vært borte noen uker (ble borte 5.9), men så lenge har ikke din vært borte. Helt borte fra innstillinger.
GratulererMed dette innlegget har jeg 2.000![]()
På sykehuset etter henvisning fra jm. Ut i fra hva hun skrev i henvisningen blir det nok til gynekolog...