• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Jeg aner ikke helt hva jeg mangler.

Og kjenner at det ikke stresser meg.

Men tenker en del på 2000... På det at jeg kommer dit uten å prøve. Avhengig. Hvor mye annet kunne jeg gjort på en mnd?

Ikke bra! Jeg er spent på hva som møter meg i morgen hvertfall. Heldigvis skal hulerboermannen være med.

Dersom der er slik en samtale jeg vatr gjennom når jeg ventet frøkna så vil de snakke om hvorfor du ønsker KS, og snakke om fordeler med vaginal fødsel.
Og kommer med utsagn som at nå har du jo allerede fått et barn vaginalt, så det vil gå bedre denne gang.
(Hvertfall det jeg opplevde)

Jeg gikk ut med en avtale om at de ikke skulle la det gå like langt som sist denne gang dersom det samme skjedde igjen, dvs. av barnet satt fast.
De gikk litt lenger enn det jeg ønsker, men ikke like langt.

Denne gang SKAL jeg ha KS

"Hvem er det som ikke har lyst til å bli behandlet som en bimbodukke? Det er en sexy «look»." Sitat.

http://www.tv2.no/2014/09/28/nyheter/viral/utrolige-historier/6030391

Kvalitet på tullet jeg kommer over i dag. Haha.. Nei, det er det ikke, men skikkelig kjedelig dag på jobb. Masse venting siden det er så mange som har høstferie. Jeppjepp.

Litt for nær til å ikke prøve?

"Hvem er det som ikke har lyst til å bli behandlet som en bimbodukke? Det er en sexy «look»." Sitat.

http://www.tv2.no/2014/09/28/nyheter/viral/utrolige-historier/6030391

Kvalitet på tullet jeg kommer over i dag. Haha.. Nei, det er det ikke, men skikkelig kjedelig dag på jobb. Masse venting siden det er så mange som har høstferie. Jeppjepp.

Jeg så den tidligere.
Hun var ei nydelig jente..
Og hvem i alle dager går med på at kjæresten din vil at du skulle operere deg til å ligne på en oppblåsbar Barbarbra?
Hadde min kjæreste foreslått det hadde jeg bedt han om å kjøpe seg en, pakkes sakene mine og dratt..

Dersom der er slik en samtale jeg vatr gjennom når jeg ventet frøkna så vil de snakke om hvorfor du ønsker KS, og snakke om fordeler med vaginal fødsel.
Og kommer med utsagn som at nå har du jo allerede fått et barn vaginalt, så det vil gå bedre denne gang.
(Hvertfall det jeg opplevde)

Jeg gikk ut med en avtale om at de ikke skulle la det gå like langt som sist denne gang dersom det samme skjedde igjen, dvs. av barnet satt fast.
De gikk litt lenger enn det jeg ønsker, men ikke like langt.

Denne gang SKAL jeg ha KS
Det er nettopp det. Jeg kjenner jo teorien og vet de kommer til å grille med på at første har jo banet vei uansett hvordan man snur og vender på det. Jeg har smalt bekken. De prøvde tang og vakuum, men var for trangt for det også. Det var hysterisk vondt fordi jeg da endte med å revne og klipt opp. Måtte holde igjen pressriene i over to timer før jeg fikk lov til å presse. Presset aktivt i over en time. Satt på badering i mange uker etterpå, var ikke i stand til å ha sex før det hadde gått 4,5 måned og da var det vondt og jeg sprakk opp... Hovner stadig opp i og rundt arrene nå også og det er snart 15 mnd siden fødsel. Til tross for at ungen hadde elektroder på hodet mistet dem hjerterytmen hennes på slutten og eneste jeg husker er at jeg ikke fikk info lenger, de sa bare at "nå skal denne ungen ut!!" 24 timer med helvete!!

Jeg så den tidligere.
Hun var ei nydelig jente..
Og hvem i alle dager går med på at kjæresten din vil at du skulle operere deg til å ligne på en oppblåsbar Barbarbra?
Hadde min kjæreste foreslått det hadde jeg bedt han om å kjøpe seg en, pakkes sakene mine og dratt..

Slik jeg forstår artikkelen har hun vært glamourmodell lenge og drømte om å kunne gjennomføre alle operasjonene, men så var det først da hun ble sammen med typen at hun hadde penger til det. Så. Det er vel kanskje begge to? En mann som blir sammen med en glamourmodell som ønsker å operere seg til en sexy bimbo. Jeg tror de begge har skyld i å ha ødelagt utseendet til en søt jente.

Haha.. Mannen hadde fått beskjed om å dra her og. Heldigvis pleier hans spontane reaksjon på slike damer å være: "Hvorfor vil noen se så stygg ut?" (Altså de som har operert seg sånn, han pleier ikke ellers å kalle folk for stygge). Han er blant dem som synes hun var mye penere før operasjon, det vet jeg selv om jeg ikke har vist han akkurat denne saken da. :p

Slik jeg forstår artikkelen har hun vært glamourmodell lenge og drømte om å kunne gjennomføre alle operasjonene, men så var det først da hun ble sammen med typen at hun hadde penger til det. Så. Det er vel kanskje begge to? En mann som blir sammen med en glamourmodell som ønsker å operere seg til en sexy bimbo. Jeg tror de begge har skyld i å ha ødelagt utseendet til en søt jente.

Haha.. Mannen hadde fått beskjed om å dra her og. Heldigvis pleier hans spontane reaksjon på slike damer å være: "Hvorfor vil noen se så stygg ut?" (Altså de som har operert seg sånn, han pleier ikke ellers å kalle folk for stygge). Han er blant dem som synes hun var mye penere før operasjon, det vet jeg selv om jeg ikke har vist han akkurat denne saken da. :p

Rister fremdeles oppgitt på hodet

Joda, men... Vi får se.

Jobbe i kveld. Jobber jo egentlig nå også. Jobbe i morgen kveld også.

Hvis ikke tar vi uansett oktober sammen. :)

Back
Topp