Felles skravle 2015

Ang. min søster.
Hun skrev ikke "Min søster N**** skal ha bern igjen"
Det hun skrev var "Jippi, jeg skal blir tante igjen"
I så måte delte egentlig hun kun sittt eget liv, problemet er at det bare jeg som for øyeblikket er i posisjon til å gjøre henne til tante igjen....

Noen ganger handler hendelser i vårt liv om andre mennesker...

Nok om det, hva gjør dere i dag.

Jeg sitter i sofaen og er syk.
Skal snart spise frokost, og så skal jeg se på opptak av ønskebarnet

Hun sa ikke noe om det.
Bare fortale oss at det er ei jente, for hun vet slikt, og at hun har vist i år at vi skulle har en til.
Når noe kommer overrasende på henne har hun bestandig "vist" det lenge.
Hun har et ønske om å være synsk..
*fnis* Okei, bare et ønske? :P Hun er ikke? Trist i grunn da, at hun ikke viser at hun er overrasket noen gang.

Nok om det, hva gjør dere i dag.

Jeg sitter i sofaen og er syk.
Skal snart spise frokost, og så skal jeg se på opptak av ønskebarnet
Jeg har akkurat blitt vekt av mannen som ringte fra jobb. Er helt i sjokk! Nå har jeg som regel våknet i fem- seks tida og vært lys våken og sulten! Men idag! Også var jeg på do en gang i natt og en i ti tida! Skjønner ikkeno men deilig var det! :D

God bedring *klem* det suger å være syk

Henne om det.

Hvordan står det ellers til med folket?

Jeg vil si hun ikke er når hun hele tiden forteller om ting hun bare vist på forhånd, og ikke om ting hun tror kommer..
Og sist vi pratet hun som om det ikke ville komme flere.
Vel henne om det...
He he enig med du da. Ja hun om det :) Min mor er helt overbevist om at vi får gutt, hun bare vet det. Er jo 50% sjanse for at hun rett. Dessuten mener hun jeg har guttemage. Det er hun ikke alene om å tro. Og jeg hadde guttefølelse før oul og før legen gjetta en jente. For det var vill gjetting.

He he enig med du da. Ja hun om det :) Min mor er helt overbevist om at vi får gutt, hun bare vet det. Er jo 50% sjanse for at hun rett. Dessuten mener hun jeg har guttemage. Det er hun ikke alene om å tro. Og jeg hadde guttefølelse før oul og før legen gjetta en jente. For det var vill gjetting.

Syns egentlig det er litt rart med familie og slikt når det kommer til å fortelle...
De vil gjerne vite det tidlig, men likevel spør de om vi vet hvilket kjønn det blir enda..
Nei vi vet ikke det nå, litt tidlig enda.

Da har jeg satt på ønskebarnet.
Det første jeg gjør er å le høyt da Pergo gulv er sponsor av serien.
Og så begynner jeg å grine bare av innledningen..

Da har jeg satt på ønskebarnet.
Det første jeg gjør er å le høyt da Pergo gulv er sponsor av serien.
Og så begynner jeg å grine bare av innledningen..
Ha ha ja, jeg smiler godt av pergo hver gang også sipper jeg av introen.. Så to episoder på rappen igår, pluss det jeg hadde av Kampen for livet. Mye grining i går :P

Ha ha ikke sant! ^^ Også er gjettingen i gang :p

Bare fra svigermor sin side.
Nå må dere ikke missforstå meg, hun forguder gutten vår, men tror hun ble litt "skuffet" når hun fikk vite det var en gutt vi ventet.
Hun har bare mannen min som barn, og ingen flere, og har alltid ønsket seg en liten jente.
Er nok derfor hun tror det er jente igjen, siden det er det hun ønsker.

Bare fra svigermor sin side.
Nå må dere ikke missforstå meg, hun forguder gutten vår, men tror hun ble litt "skuffet" når hun fikk vite det var en gutt vi ventet.
Hun har bare mannen min som barn, og ingen flere, og har alltid ønsket seg en liten jente.
Er nok derfor hun tror det er jente igjen, siden det er det hun ønsker.
He he skjønner. Det er jo uansett spennende for alle parter! Ikke minst for dere! Har du noe magefølelse?

Back
Topp