Felles skravle 2015

Med dette innlegget har jeg bare 30 innlegg igjen.
Tror jeg går i dusjen nå og tar det senere en gang.

Er syk og har lyst til å legge meg.
Natta.

Kan hende jeg sniker litt fra sengen etterpå, men ikke sikkert

Sitter her og sløver, og sånn går nå kvelden, åpenbart uten å skravle så mye.

Jeg nettshopper julegaver til unger, til 25% rabatt hos BR.

Ikke dumt, ikke dumt, jeg er bare ikke helt strukturert nok til å finne noe til alle.

Altså, jeg har fått unnskyldninger herfra til evigheten nå.
Hun er lei seg for å ha tråkket litt skjeft.
Gjør ikke noe mer ut av det nå tror jeg

Det var hvert fall godt det da. Synes ikke noe om at andre deler livet ens på FB. Her er det faktisk sånn at en av mannens kompiser ikke kan fortelle våre nyheter (eller andre kompiser nyheter) til moren sin, fordi da deler hun det på FB og hun har klart å skaffe seg et nokså stort nettverk av barnas venner på FB.. Det synes jeg er spesielt da. Så ja, det hender at våre store nyheter legges ut på mannens FB av moren til en av kompisene hans.... (Altså, gjerne at hun gratulerer da, ikke at hun deler nyheten i seg selv, men gratulerer med nyheten...)

I dag tror jeg endelig mensen kommer.

Egentlig helt som forventet, det er bare lenge å vente, når man begynner å spotte 10 dpo, slutter med det etter tre dager, og likevel ikke får mens før 16 dpo.

Men i dag kommer den nok

I dag tror jeg endelig mensen kommer.

Egentlig helt som forventet, det er bare lenge å vente, når man begynner å spotte 10 dpo, slutter med det etter tre dager, og likevel ikke får mens før 16 dpo.

Men i dag kommer den nok

Når den først skal komme så kan den godt komme litt raskere. Dustetante! :( Klem

Jeg må tisse. Altfor tidlig. :p

Ang. min søster.
Hun skrev ikke "Min søster N**** skal ha bern igjen"
Det hun skrev var "Jippi, jeg skal blir tante igjen"
I så måte delte egentlig hun kun sittt eget liv, problemet er at det bare jeg som for øyeblikket er i posisjon til å gjøre henne til tante igjen....

Back
Topp