Felles skravle 2015

Jeg foretrekker storfe fremfor svin.
Men det er nå meg

Som kjøtt, jeg også

Men jeg har vel spist svinekjøttdeig i så mange år at jeg er avvent, jeg synes ikke den er like god.

Karbonadedeig kan jeg nok bruke til noen ting,f.eks nettopp karbonader, for der blir svinekjøttdeigen tam, men pizza og taco og kjøttsaus (tomatbaserte greier med pasta til) så foretrekker jeg svin. Mindre "egensmak" på en måte.

Her er det altså kylling i dag, som jeg er igang med å tilberede, kinoen er ferdig i disse tider (dog antatt en noe skuffet gutt, kiosken var ute av drift...) så snart kommer gutta våre hjem. Siden vi skal rett videre til kaffi hos mine foreldre, er maten på bordet når de kommer, ca. Mamma hadde først tenkt vi kunne komme direkte fra kinoen, men innså heldigvis de middagsutfordringene det medførte for oss...

(Jeg trodde det hadde rablet litt for henne når hun mente at det "passet perfekt" med kaffi besøk1430!!!)

Haha.. Perfekt!

Ja, ikke sant?

Hun innså det over natta selv da (jeg hadde konkludert med "ok, kort kaffibesøk og sen middag til kvelds) og ringte i dag og sa at vi eller kunne spise middag før vi kom

Vi var egentlig bedt på kaffe og kake kl 14 i dag, 2 timers kjøring fra oss, men jeg er syk.
Blir litt trøblematisk med middagen da

Man kan ikke be på kake og kaffi så tidlig, da må man nemlig by på MIDDAG.

Synes jeg, Smågrinete som jeg sikkert er, mensen kommer jo ikke, gravid er jeg ikke, så kan den ikke bare komme? men atte, komme i kaffibesøk?

Pokkers hele mensen!

Ja, ikke sant?

Hun innså det over natta selv da (jeg hadde konkludert med "ok, kort kaffibesøk og sen middag til kvelds) og ringte i dag og sa at vi eller kunne spise middag før vi kom

Dersom kaffe er kl 14:30 og dere skal spise middag først, vil ikke det bli en fryktelig tidlig middag?

Back
Topp