Det har jeg ikke smakt, hvordan lager du den?Tandori er så godt! Vi skal ha det i morgen eller neste uke. Også lage mango lassi tilSmakt det?! En sånn mango yoghurt drikk som er veldig god til indisk
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg ikke smakt, hvordan lager du den?Tandori er så godt! Vi skal ha det i morgen eller neste uke. Også lage mango lassi tilSmakt det?! En sånn mango yoghurt drikk som er veldig god til indisk
![]()
Tandori er så godt! Vi skal ha det i morgen eller neste uke. Også lage mango lassi tilSmakt det?! En sånn mango yoghurt drikk som er veldig god til indisk
![]()
Nei, slett ikke med det tempoet som er her i kveld, kan man si.
Jeg mangler jo 250 eller noe sånn.
Men det er ikke så farlig om jeg klarer det eller ei.
Da var det endelig mat![]()
De fine spiser seint ^^Da var det endelig mat![]()
Er egentlig jeg også, men når jeg har brukt 1,5 timer på maten skal jeg hvertfall spise denKos deg.
Her i huset er vi sengeklare
Veldig rolig her om dagen!
Ja, jeg mangler jo masse men gav også opp for lenge sidenDefinitvt.
Det gjør de siste 200 litt vanskelige å oppnå
Klart det!Hehe...
Må jo ha en viss standard![]()
Langtidsstekt mørbra biff, søtpotet pure, ertepure, soppstuing med vikingmelk og einerbær og bernease (fra pose siden jeg er kraftig forkjølet og orket ikke lage den fra grunnen)Klart det!Står menyen til standaren?
Åh! Deilig!!Langtidsstekt mørbra biff, søtpotet pure, ertepure, soppstuing med vikingmelk og einerbær og bernease (fra pose siden jeg er kraftig forkjølet og orket ikke lage den fra grunnen)
Åh! Deilig!!
Nå ble jeg sulten igjen!![]()
Aj aj aj!! Det vil jeg si stod til standaren ja! NAM!Langtidsstekt mørbra biff, søtpotet pure, ertepure, soppstuing med vikingmelk og einerbær og bernease (fra pose siden jeg er kraftig forkjølet og orket ikke lage den fra grunnen)
Er egentlig fryktelig enkelt, tar bare litt tid.....Aj aj aj!! Det vil jeg si stod til standaren ja! NAM!
Schmake godt *mr.melk- stemme*Er egentlig fryktelig enkelt, tar bare litt tid.....
Schmake godt *mr.melk- stemme*