På vognaJa, plasten er fortsatt på
![]()
Jo, men nå er ikke babyen kommet enda heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På vognaJa, plasten er fortsatt på
![]()
Det skjønner jeg!De er kjempe store inni, men ser ikke så store ut på utsiden.
Helt geniale, elsker min
He he nei, det er den ikke ^^Jo, men nå er ikke babyen kommet enda heller
Appelsiiiin her*momse smågodt*
Klementin herAppelsiiiin her![]()
Åh! Er de gode? Veldig tidlig enda eller? Jeg håper sååå at podens mage tåler klementin, for jeg fråtser i det hver jul!Klementin her
Mmm det er godt! Er allergisk mot apelsin, så holder meg til smågodtet ^^Appelsiiiin her![]()
De jeg har fått tak i er gode.Åh! Er de gode? Veldig tidlig enda eller? Jeg håper sååå at podens mage tåler klementin, for jeg fråtser i det hver jul!![]()
Hm da tror jeg at jeg må på klementin- jakt!De jeg har fått tak i er gode.
Er av samme merke som noen appelsiner.
Blått og hvitt klistremerke begynner med C
Jeg fant dem på KiwiHm da tror jeg at jeg må på klementin- jakt!![]()
He he he den er ganske ille til tidet ja!Fader å lang denne dørstokk mila er i dag.
Har prøvd å komme meg avgårde til butikken i 2 timer nå..
Så kos!Høststorm ute, ull-strikkede sokker på beina, kakao og boki love it
![]()
God morgen! Her har gubben dratt av sted og jeg sitter igjen med mensmurringene mine aleneMannen skal kjøre veteranen til et minitreff med to andre, det tar to timer å kjøre hver vei. Glad første fødsel vanligvis tar litt tid
Han hører ikke mobilen når han kjører da (åpen bil fra 40- tallet bråker litt) så han får sjekke den ved hver minste anledning! Er litt småstressa, men det går nok bra
![]()
Ha ha han er snart hjemme nå, men har vært i KongsbergUtfra hvor mange 40 - tallet veteranbiler jeg har sett de siste 10 minuttene lurer jeg på hvor mannen din er![]()
Ok, ikke samme sted.Ha ha han er snart hjemme nå, men har vært i Kongsberg
Aha, mulig det var treff der ogsåOk, ikke samme sted.
Dette var i Lillestrøm. .