Felles skravle 2015

God morgen alle sammen.
Akkurat kommet opp av sengen og venter på at mannen skal bli ferdig med frokosten

God morgen! Her har gubben dratt av sted og jeg sitter igjen med mensmurringene mine alene :p Mannen skal kjøre veteranen til et minitreff med to andre, det tar to timer å kjøre hver vei. Glad første fødsel vanligvis tar litt tid :p Han hører ikke mobilen når han kjører da (åpen bil fra 40- tallet bråker litt) så han får sjekke den ved hver minste anledning! Er litt småstressa, men det går nok bra :)
Det hadde ikke mannen min fått lov til 10 dager før termin.
Har du noen andre som kan hjelpe deg dersom det skjer noe?

God formiddag:)
Møkkanatt, møkkakropp. Håper den nye kuren virker snart altså.
Poden klippes av sin far, jeg burde pakke...

Men dere, siden jeg er syk nå, så tror jeg vi har forklaringen på dette blodtrykket mitt på tirsdagen..
Jeg pleier alltid å få høyere blodtrykk noen dager før jeg blir syk.

Tror jeg skal senke skuldrene igjen nå

Familie er greit, men hadde jeg måttet ta drosje til føden fordi mannen var borte på trekk hadde jeg nektet han i å dra.
Hadde ikke vært aktuelt..
He he det hadde vært litt surt ja, men han hadde ikke reist om jeg hadde noen tegn til fødsel før han dro. Alt har stått stille siden forrige lørdag.

He he det hadde vært litt surt ja, men han hadde ikke reist om jeg hadde noen tegn til fødsel før han dro. Alt har stått stille siden forrige lørdag.

Ikke for å være rasistisk eller noe, men tror jeg hadde fått mareritt om å være alene i drosje på vei til føden, måtte stoppe lange E6 fordi babyen var på vei ut og eneste hjelpen man har er en drosje-sjåfør som snakker dårlig norsk og stinker av ukjente kryddertyper :p
Ikke snakk om jeg ville ha tatt av meg på underlivet for han...

** Den lukten syns jeg er plagsom på samme måte som at flere av dem syns vi stinke melk.

God formiddag:)
Møkkanatt, møkkakropp. Håper den nye kuren virker snart altså.
Poden klippes av sin far, jeg burde pakke...
God formiddag. Håpar formen blir bedre. Når skal de reise?

Ikke for å være rasistisk eller noe, men tror jeg hadde fått mareritt om å være alene i drosje på vei til føden, måtte stoppe lange E6 fordi babyen var på vei ut og eneste hjelpen man har er en drosje-sjåfør som snakker dårlig norsk og stinker av ukjente kryddertyper :p
Ikke snakk om jeg ville ha tatt av meg på underlivet for han...

** Den lukten syns jeg er plagsom på samme måte som at flere av dem syns vi stinke melk.
LOL, eg hadde knipe igjen så hardt eg berre kunne!! :D

Back
Topp