Felles skravle 2015

Ja, det er sprøtt. Og litt rart at ikke de som har søkt Kina har byttet land etterpå? Eller, det er det vel sikkert noen som har gjort også da.

en god del har gjort det, eller bare trukket seg, eller ikke fått ny godkjenning, og ganske mange har adoptert via det "barn søker foreldre"-opplegget/48-timers programmet.

Men mange har ikke byttet fordi man særlig i starten stadig forventet at "det blir bedre om ikke så lenge" og i allef all bedre etter mai 2007 har fått tildeling, for da ble det mange færre søknader etter innstramming i reglene (men et superrush i mnd før, ettersom reglene ble annonsert på forhånd og alle som ikke villekvalifisere gjorde alt de kunne for å komme før 1. mai)

Og det er faktisk ikke så mange andre land å velge som har veldig kort ventetid. Også er hjertet kanskje i kina, kanskje søsken derfra...

Ja, men i Kina var KMI-grensen 40, så stor er jeg heldigvis ikke, men så ut som noen av de andre hadde strengere KMI grenser på både 30 og lavere - og da er vi snart nede ved meg som er overvektig ja. Ekteskapslengde så ut som det var veldig vanlig ja, burde gått an å slenge med dokumentasjon på at man har bodd sammen før ekteskapet da. :p Tja. Innen adopsjon er aktuelt for oss så har vi vel vært gift i 3 år.

For en del land er "dokumentert samboersakap før ekteskapet kan telle med", faktisk. Var det før i alle fall.

Må gå på badet med unger nå

snakkes senere en gang.

Ja, men i Kina var KMI-grensen 40, så stor er jeg heldigvis ikke, men så ut som noen av de andre hadde strengere KMI grenser på både 30 og lavere - og da er vi snart nede ved meg som er overvektig ja. Ekteskapslengde så ut som det var veldig vanlig ja, burde gått an å slenge med dokumentasjon på at man har bodd sammen før ekteskapet da. :p Tja. Innen adopsjon er aktuelt for oss så har vi vel vært gift i 3 år.
Kva er KMI? :)

Ser dokke på idol? Nokon som forstår kva ho første syng?

Back
Topp