Felles skravle 2015

Det er visst fordi jeg skrev signaturen min i innlegget mellom stjerner. Jeg må * teste *

Edit: WTF? Det forsvinner ikke når jeg skriver * teste *. Bare signaturen min som gjelder. Det er jo creepy nesten.
Hehe, strange!! Var det forklaringa frå teknisk?

Da er det nok et lokalt problem hos meg om jeg skriver min tidligere signatur nøyaktig slik i innlegg, uavhengig av om jeg har skrevet innlegget på mobil, iPad eller PC. Dersom jeg legger inn en skrivefeil kan jeg se innleggene nemlig. Jeg fant frem test-tråden min fra mai, ds jeg forsøkte å be om hjelp med dette.

Dersom alle innleggene mine inneholder signatur-teksten ser det sånn ut:
1411730165233.jpg

Dersom jeg legger inn en skrivefeil i alle signaturene (også den inne i quoten) ser det sånn ut:
1411730219488.jpg

Hehe, strange!! Var det forklaringa frå teknisk?

Teknisk har aldri sett på det tror jeg. Jeg rapporterte det inn et par ganger og så ga jeg opp, og plutselig for noen uker siden forsvant signaturinnstillinger fra appen min. Så nå kan jeg ikke ha signatur lenger. Så da ser jeg innleggene mine, men jeg vil egentlig helst ha signatur på mobilen da. Men men.

Hallo jenter :)

♡ Venter en jente 14.februar 2015 ♡

Da har jeg vært hos fysio, og ja det er bekkenløsning

Teknisk har aldri sett på det tror jeg. Jeg rapporterte det inn et par ganger og så ga jeg opp, og plutselig for noen uker siden forsvant signaturinnstillinger fra appen min. Så nå kan jeg ikke ha signatur lenger. Så da ser jeg innleggene mine, men jeg vil egentlig helst ha signatur på mobilen da. Men men.
Kan tydeligvis ikkje få begge deler då :(

Vet dere hva, nå her jeg endelig mer eller mindre klart å overtale mannen til at det er på tide å fortelle barna om vår litte hemmelighet :)

Tenker at eldsten skal få lov til å ringe besteforeldrene å fortelle etterpå

Back
Topp