Felles skravle 2015

Det er i alle fall sant, meir og meir søppel!

Ja. Dessverre. Jeg føler at det går litt nedoverbakke med en del verdier og holdninger, når den slags "nyheter" tar like mye spalteplass som katastrofer rundt i verden, og også "lokale tilstander" her til lands. Det er jo mye som burde vært i nyhetsbilde av hendelser i Norge fremfor disse menneskene. ELLER så kunne man jo laget spennende intervjuer med ukjente mennesker som har gjort noe spennende, oppdaget noe spennende eller ja. Lignende.

Ja. Dessverre. Jeg føler at det går litt nedoverbakke med en del verdier og holdninger, når den slags "nyheter" tar like mye spalteplass som katastrofer rundt i verden, og også "lokale tilstander" her til lands. Det er jo mye som burde vært i nyhetsbilde av hendelser i Norge fremfor disse menneskene. ELLER så kunne man jo laget spennende intervjuer med ukjente mennesker som har gjort noe spennende, oppdaget noe spennende eller ja. Lignende.
Helt enig

Kan vel gjerne stå like mykje nyttig på BV som i avisa:p
nja, tja.... jo, dersom det er det der "alle sminke seg i stedet for å se så stygge ut" som er reprsentativt for avisene, så ja

slik jeg leser aviser, nei.

Og en god del holdinger som er utbredtpå "generell" og de fleste terminforum er såpass "ikke skarpeste kniven i skuffen" at jeg av og til blir litt skremt av at disser er mødre til både en og to og tre unger.

Hvorfor fy?
Mannen hennes kjøpte den til henne når hun begynte å spotte.
Tenk hvor lei seg han vil bli dersom hun ikke vil spise den :P

nja, tja.... jo, dersom det er det der "alle sminke seg i stedet for å se så stygge ut" som er reprsentativt for avisene, så ja

Og en god del holdinger som er utbredtpå "generell" og de fleste terminforum er såpass "ikke skarpeste kniven i skuffen" at jeg av og til blir litt skremt av at disser er mødre til både en og to og tre unger.

Ja, jeg skulle akkurat til å si at på "Generelt" så risikerer du å få svar som er alt fra fornuftige til direkte livsfarlig, og det er jo bare avhengig av hvem som er pålogget og hvem som gidder å svare.

Jeg tror disse levende Barbiene har gått glipp av den informasjonen...

Ikke helt utenkelig.

Jeg har litt overdose da, jeg har en treåring som ble passet av noen av mine kusiner osm mente at Brannman sam var for guttete, jenta måtte få litt jenteopplysning! De er tre søstre, hun har stort sett bare sett det broren ville se hun... De viste henne Barbiefilm. Hun har fått, og vi har jo kjøpt et par av dem selv også. Hun er hekta...

Ikke helt utenkelig.

Jeg har litt overdose da, jeg har en treåring som ble passet av noen av mine kusiner osm mente at Brannman sam var for guttete, jenta måtte få litt jenteopplysning! De er tre søstre, hun har stort sett bare sett det broren ville se hun... De viste henne Barbiefilm. Hun har fått, og vi har jo kjøpt et par av dem selv også. Hun er hekta...

Hahaha... Blitt opplært ja. :p

Ja, jeg skulle akkurat til å si at på "Generelt" så risikerer du å få svar som er alt fra fornuftige til direkte livsfarlig, og det er jo bare avhengig av hvem som er pålogget og hvem som gidder å svare.

Veldig mange skråsikre, som ikke ANER hva de snakker om, som gir råd med stor overbevisning.

Ikke helt utenkelig.

Min 2,5 åring er inntil videre blitt skjermet for de filmene der..

Haha, det er jo sant då. Men av og til så glimtar nokon til med noko fornuftig:D

Mykje meiningar som eg aldri kunne stått for. Men syns det har blitt kjedelig mykje trolling også. Er så kjedelig å lese...

Kanskje man bare kan be dem google det?

De ekte levende barbie-jentene er jo det mest freaky av alt søppelet som har vært i nettavisene da. Det har jeg faktisk klikket meg inn på, for det er jo så sykt!

Altså. Å se sånn her ut på ordentlig ordentlig (etter 4 timer sminke eller hva det er hver morgen, men allikevel):
collage2_zpsd5917322.jpg

Min 2,5 åring er inntil videre blitt skjermet for de filmene der..

Min var skjermet inntil vi altså hadde tre jenter som barnevakt, hun var rundt 2,5 da.
så fant broren en film på butikken han så gjerne ville gi henne, litt før jul, så hun fikk seg en julebarnbiefilm av storebror sist jul. I Januar ORKET jeg ikke mer JUL, og kjøpte henne en annen. I februar har hun bursdag... og fikk to til...

Back
Topp