Felles skravle 2015

Ja, hun er jeg VELDIG lei av at blir brettet utover. Blæ! Hun sa noe sånt som at "Det er så teit at folk later som de ikke vet hvem jeg er, selvfølgelig vet jo alle det!" Eller noe i den dur. Leste bare heading og intro-tekst som kommer på forsiden. UANSETT: Da kjente jeg at jeg fikk et stort behov for å si til henne at det er jo ikke sant. Vi er veldig mange som ALDRI har vært innom bloggen din.
Kjæresten hennes sin uttalelser var jo fantastiske...
- Jeg sminker meg og bryr meg sjukt mye om utseende mitt. Det håper jeg alle gjør, hvor mye morsommere hadde det ikke vært å gått rundt i byen hvis alle var dødspene, isteden for å gå rundt å se ekle ut alle sammen, sier Robin Johansson.

Jeg har ikke kjøpt den

Mannen har

Jeg skal liksom bare spise slikt i helga

Jeg skal liksom ikke drikke kakao på jobb hver dag heller. Jeg har nok drukket tre kopper denne uka. O spost en pose potetgull etter helga.

Hihi.. Du er god! Nå fikk jeg lyst på kakao.

Sier du sorry til meg? Jeg er jo bare dritsur for at hun har fått plass i avisene våre sånn at jeg ikke kan komme unna henne? Jeg har aldri vært på bloggen hennes. Jeg synes ikke hun er pen, men vær sin smak. Dagens nyhet om henne i avisene er at hun har blitt sammen med en svensk toppblogger som er like glad i sminke som henne (ja, en gutt altså).
Sett så vidt av henne på tv. Ikke skarpeste kniven i skuffa:p

Sier du sorry til meg? Jeg er jo bare dritsur for at hun har fått plass i avisene våre sånn at jeg ikke kan komme unna henne? Jeg har aldri vært på bloggen hennes. Jeg synes ikke hun er pen, men vær sin smak. Dagens nyhet om henne i avisene er at hun har blitt sammen med en svensk toppblogger som er like glad i sminke som henne (ja, en gutt altså).

Ikke sorry til deg..
Mer "sorry" om et generelt uttrykk som kanskje betyr noe slikt som "obs, dette som alle andre vet har jeg ikke fått med meg" :P

Kjæresten hennes sin uttalelser var jo fantastiske...
- Jeg sminker meg og bryr meg sjukt mye om utseende mitt. Det håper jeg alle gjør, hvor mye morsommere hadde det ikke vært å gått rundt i byen hvis alle var dødspene, isteden for å gå rundt å se ekle ut alle sammen, sier Robin Johansson.

Og der har man jo oppsummert hvorfor de burde være i avisene..................................

Ikke sorry til deg..
Mer "sorry" om et generelt uttrykk som kanskje betyr noe slikt som "obs, dette som alle andre vet har jeg ikke fått med meg" :p

Forhåpentligvis veldig få andre vet.

Men du er da en av de overfladiske menneskene som later som du ikke kjenner henne når du går forbi henne på gata og ikke ser på henne.

Vi har betalt abb på lokalavisa, sånn e-avis. Jeg husker ikke så ofte lese den da. Men den er i alle fall bedre.

Jeg har tenkt på å betale abb på lokalavisen her og, har bare aldri fått somlet meg til det. Ganske mye som ligger ute gratis i vår lokalavis.

Men den Barbie vi ser i filmene, særlig "julebarbie" og "hestebarbie", som er barbiefilmer med barbie og søstrene hennes som seg selv (en del andre barbiefilmer er hun havfrue, fe og sånne ting) så er Barbei SNILL, SØT, OMTENKSOM OG SMART. Ikke bare pen...

Men den Barbie vi ser i filmene, særlig "julebarbie" og "hestebarbie", som er barbiefilmer med barbie og søstrene hennes som seg selv (en del andre barbiefilmer er hun havfrue, fe og sånne ting) så er Barbei SNILL, SØT, OMTENKSOM OG SMART. Ikke bare pen...

Jeg tror disse levende Barbiene har gått glipp av den informasjonen...

Back
Topp