Felles skravle 2015

Det er omtent det hodet mitt også sier

Mannen kom hjem med den den dagen jeg begynte å spotte. Den ER jo min jo, trøstemin!

Så hvorfor ikke åpne?

Hva enn han har sagt som jeg ikke tviler på

altså, samtalen er

Gutt 6 år sier et eller annet logisk eller troverdig. Som at han ønsker seg Lego Chima til jul og bursdag.
Mor svarer "det tviler jeg ikke på"
og deretter altså resten.

Ahhhh!! Nå henger jeg med, trodde det var noe konkret og da hadde jeg liksom falt helt ut. :)

Ja, hun er jeg VELDIG lei av at blir brettet utover. Blæ! Hun sa noe sånt som at "Det er så teit at folk later som de ikke vet hvem jeg er, selvfølgelig vet jo alle det!" Eller noe i den dur. Leste bare heading og intro-tekst som kommer på forsiden. UANSETT: Da kjente jeg at jeg fikk et stort behov for å si til henne at det er jo ikke sant. Vi er veldig mange som ALDRI har vært innom bloggen din.
Hehe, kven er ho? :P

Det er omtent det hodet mitt også sier

Mannen kom hjem med den den dagen jeg begynte å spotte. Den ER jo min jo, trøstemin!

Snille mannen! :Heartred

Ja, hun er jeg VELDIG lei av at blir brettet utover. Blæ! Hun sa noe sånt som at "Det er så teit at folk later som de ikke vet hvem jeg er, selvfølgelig vet jo alle det!" Eller noe i den dur. Leste bare heading og intro-tekst som kommer på forsiden. UANSETT: Da kjente jeg at jeg fikk et stort behov for å si til henne at det er jo ikke sant. Vi er veldig mange som ALDRI har vært innom bloggen din.

Nå skjønner jeg ikke hva dere prater om...

Ja, du skulle jo ta et kurs til? Åh, det hadde vært gøy!!!

Var planen det.
Har aldri passet.
Blitt for lenge siden, må gjennom litt oppfrisking, for jeg VIL ha seksåringen på kurs for større barn, ikke småbarn 2-4...

Det er vanskelig å forstå det der med at man har kjøpt noe man ikke vil spise ja.

Jeg har ikke kjøpt den

Mannen har

Jeg skal liksom bare spise slikt i helga

Jeg skal liksom ikke drikke kakao på jobb hver dag heller. Jeg har nok drukket tre kopper denne uka. O spost en pose potetgull etter helga.

Har nesten gitt opp VG og DB i alle fall...

De scanner jeg bare veldig raskt om det er noe viktig.

Men nei, jeg leser lite aviser, og overser glatt alle disse "glam"-greiene, jegbare rettog slett registrerer det ikke.

Føler ikke jeg går glipp av noe der.

Har nesten gitt opp VG og DB i alle fall...

Jeg vurderer å gi opp, men det er så innmari mange av de andre som skal ha betalt nå. Usj. Jeg får vel snart betale abonnement på flere fornuftige aviser i stedet.

Jeg vurderer å gi opp, men det er så innmari mange av de andre som skal ha betalt nå. Usj. Jeg får vel snart betale abonnement på flere fornuftige aviser i stedet.

Vi har betalt abb på lokalavisa, sånn e-avis. Jeg husker ikke så ofte lese den da. Men den er i alle fall bedre.

Sorry, men har ikke sett henne før, og syns ikke hun var særlig pen heller

Sier du sorry til meg? Jeg er jo bare dritsur for at hun har fått plass i avisene våre sånn at jeg ikke kan komme unna henne? Jeg har aldri vært på bloggen hennes. Jeg synes ikke hun er pen, men vær sin smak. Dagens nyhet om henne i avisene er at hun har blitt sammen med en svensk toppblogger som er like glad i sminke som henne (ja, en gutt altså).

Back
Topp