Det er omtent det hodet mitt også sier
Mannen kom hjem med den den dagen jeg begynte å spotte. Den ER jo min jo, trøstemin!
Så hvorfor ikke åpne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen kom hjem med den den dagen jeg begynte å spotte. Den ER jo min jo, trøstemin!
Hva enn han har sagt som jeg ikke tviler på
altså, samtalen er
Gutt 6 år sier et eller annet logisk eller troverdig. Som at han ønsker seg Lego Chima til jul og bursdag.
Mor svarer "det tviler jeg ikke på"
og deretter altså resten.
Hehe, kven er ho?Ja, hun er jeg VELDIG lei av at blir brettet utover. Blæ! Hun sa noe sånt som at "Det er så teit at folk later som de ikke vet hvem jeg er, selvfølgelig vet jo alle det!" Eller noe i den dur. Leste bare heading og intro-tekst som kommer på forsiden. UANSETT: Da kjente jeg at jeg fikk et stort behov for å si til henne at det er jo ikke sant. Vi er veldig mange som ALDRI har vært innom bloggen din.

Ja, hun er jeg VELDIG lei av at blir brettet utover. Blæ! Hun sa noe sånt som at "Det er så teit at folk later som de ikke vet hvem jeg er, selvfølgelig vet jo alle det!" Eller noe i den dur. Leste bare heading og intro-tekst som kommer på forsiden. UANSETT: Da kjente jeg at jeg fikk et stort behov for å si til henne at det er jo ikke sant. Vi er veldig mange som ALDRI har vært innom bloggen din.
Ja, du skulle jo ta et kurs til? Åh, det hadde vært gøy!!!
Hehe, kven er ho?![]()
Det er vanskelig å forstå det der med at man har kjøpt noe man ikke vil spise ja.
Blogger. Som har operert nesen sin før hun var 18 år. Hmm..
Nytt bilderas:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jøss! Ser ikkje ut som ei eg er interessert i å lese bloggen tilBlogger. Som har operert nesen sin før hun var 18 år. Hmm..
Nytt bilderas:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nå skjønner jeg ikke hva dere prater om...
Sorry, men har ikke sett henne før, og syns ikke hun var særlig pen hellerBlogger. Som har operert nesen sin før hun var 18 år. Hmm..
Nytt bilderas:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Har nesten gitt opp VG og DB i alle fall...
Har nesten gitt opp VG og DB i alle fall...
Jeg leser dagbladet og vg på nett innimellom og da får man med seg MYE man ikke har bruk for.
Jeg har og kjøleskuffer! PraktiskJepp, me sitt og glor.
Jeg vurderer å gi opp, men det er så innmari mange av de andre som skal ha betalt nå. Usj. Jeg får vel snart betale abonnement på flere fornuftige aviser i stedet.
Jeg leser dagbladet og vg på nett innimellom og da får man med seg MYE man ikke har bruk for.
Det er i alle fall sant, meir og meir søppel!Jeg leser dagbladet og vg på nett innimellom og da får man med seg MYE man ikke har bruk for.
Sorry, men har ikke sett henne før, og syns ikke hun var særlig pen heller