Fins ingenGi meg en god grunn til å ikke åpne posen med potetsticks som ligger på kjøkkenbordet.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fins ingenGi meg en god grunn til å ikke åpne posen med potetsticks som ligger på kjøkkenbordet.....
Sto i avisen![]()
Dere er så oppslukt av hverandre i de dagbøkene![]()
Mhm, det skjønte jeg i dag da det sto om hun bloggeren Sophie ens..Ja, jeg har ufrivillig fått med meg ganske mye siden det faktisk står om disse menneskene i avisene også, ikke bare sladrepressen. Rare greier. Alle avisene har blitt Se&Hør-light.
Gi meg en god grunn til å ikke åpne posen med potetsticks som ligger på kjøkkenbordet.....
Mens jeg altså helt likevel klarte å unngå det.
Fantastisk bra strutsementalitet. Jeg rett og slett får ikke med meg hva som skjer
Det er vel dessverre det dei må gjere, for å få klikk på artiklane sine... Tragisk...Ja, jeg har ufrivillig fått med meg ganske mye siden det faktisk står om disse menneskene i avisene også, ikke bare sladrepressen. Rare greier. Alle avisene har blitt Se&Hør-light.
Om du har dagbok hvertfallJa. Det er veldig god støtte i Sara når man går gjennom pp etter pp. <3
Nei. Ikke helt abstinenser, men litt skravle-abstinenser. Jeg føler meg jo oppdatert, det er jo deg jeg skriver mest med utenom skravlingen og.
Ja, dagboken er alltid oppdatert, uansett opp og nedtur og dårlig tid.
Ha ha ha, fantastisk svarDen skjønte jeg ikke helt.
Hvorfor trenger du en grunn til å IKKE åpne den?
Da vil du jo ikke få tak i innholdet...
Det tviler jeg ikke på
("Hva betyr det mamma?" "Det, vennen min, betyr at det tror jeg på" Daglig samtale her i huset)
Jepp, skravleabstinenser.
Jeg lurer av og til om jeg må begynne å gå på bading med ungene igjen, bare for å kunne gi deg den levende besrkvivelsen...
Fins ingen![]()
Den skjønte jeg ikke helt.
Hvorfor trenger du en grunn til å IKKE åpne den?
Da vil du jo ikke få tak i innholdet...
Det er vel dessverre det dei må gjere, for å få klikk på artiklane sine... Tragisk...
Ha ha ha, fantastisk svar
Trenger ikke klikke på artiklene i grunn , får det med seg likevelJeg leser for lite aviser også. Meget kritisk utvalg artikler jeg gidder klikke på....
Hva enn han har sagt som jeg ikke tviler påTror på hva? Nå er jeg for trøtt for nå skjønte jeg ikke sammenhengen.
Har nesten gitt opp VG og DB i alle fall...Jeg leser for lite aviser også. Meget kritisk utvalg artikler jeg gidder klikke på....
Mhm, det skjønte jeg i dag da det sto om hun bloggeren Sophie ens..