Felles skravle 2015

Ja, jeg har ufrivillig fått med meg ganske mye siden det faktisk står om disse menneskene i avisene også, ikke bare sladrepressen. Rare greier. Alle avisene har blitt Se&Hør-light.

Gi meg en god grunn til å ikke åpne posen med potetsticks som ligger på kjøkkenbordet.....

Den skjønte jeg ikke helt.
Hvorfor trenger du en grunn til å IKKE åpne den?
Da vil du jo ikke få tak i innholdet...

Mens jeg altså helt likevel klarte å unngå det.

Fantastisk bra strutsementalitet. Jeg rett og slett får ikke med meg hva som skjer

Jeg skulle gjerne hatt litt mer av det, jeg har ikke plass til all informasjonen jeg inntar. Noe ramler ut i andre enden hele tiden.

Ja, jeg har ufrivillig fått med meg ganske mye siden det faktisk står om disse menneskene i avisene også, ikke bare sladrepressen. Rare greier. Alle avisene har blitt Se&Hør-light.
Det er vel dessverre det dei må gjere, for å få klikk på artiklane sine... Tragisk...

Nei. Ikke helt abstinenser, men litt skravle-abstinenser. Jeg føler meg jo oppdatert, det er jo deg jeg skriver mest med utenom skravlingen og. :)

Ja, dagboken er alltid oppdatert, uansett opp og nedtur og dårlig tid.

Jepp, skravleabstinenser.

Jeg lurer av og til om jeg må begynne å gå på bading med ungene igjen, bare for å kunne gi deg den levende besrkvivelsen...

Det tviler jeg ikke på

("Hva betyr det mamma?" "Det, vennen min, betyr at det tror jeg på" Daglig samtale her i huset)

Tror på hva? Nå er jeg for trøtt for nå skjønte jeg ikke sammenhengen.

Jepp, skravleabstinenser.

Jeg lurer av og til om jeg må begynne å gå på bading med ungene igjen, bare for å kunne gi deg den levende besrkvivelsen...

Ja, du skulle jo ta et kurs til? Åh, det hadde vært gøy!!!

Det er vel dessverre det dei må gjere, for å få klikk på artiklane sine... Tragisk...

Jeg leser for lite aviser også. Meget kritisk utvalg artikler jeg gidder klikke på....

Tror på hva? Nå er jeg for trøtt for nå skjønte jeg ikke sammenhengen.
Hva enn han har sagt som jeg ikke tviler på

altså, samtalen er

Gutt 6 år sier et eller annet logisk eller troverdig. Som at han ønsker seg Lego Chima til jul og bursdag.
Mor svarer "det tviler jeg ikke på"
og deretter altså resten.

Mhm, det skjønte jeg i dag da det sto om hun bloggeren Sophie ens..

Ja, hun er jeg VELDIG lei av at blir brettet utover. Blæ! Hun sa noe sånt som at "Det er så teit at folk later som de ikke vet hvem jeg er, selvfølgelig vet jo alle det!" Eller noe i den dur. Leste bare heading og intro-tekst som kommer på forsiden. UANSETT: Da kjente jeg at jeg fikk et stort behov for å si til henne at det er jo ikke sant. Vi er veldig mange som ALDRI har vært innom bloggen din.

Back
Topp