Felles skravle 2015

Ja. Han var jo sammen med hun dama jeg la til bilde av nederst, og jeg tror det var TV2 som lagde en serie om de to. Altså, bare om deres parforhold og hverdag. Og da var de så populære at om sommeren var de i Vestfold, i sommerbyen Tønsberg og fikk betalt for å stikke innom alle utestedene bortover en halvtime eller noe på hvert sted. GALSKAP. Det synes jeg var drøyt. Var på byen med venninner da, det er jo faktisk en del år siden allerede. :p
Hun fikk jo ny mann etterhvert..

Grøss, de bildene kunne du latt være;)

Næh. Jeg liker jo å plage folket med bilder, det er jo min spesialitet med jevne mellomrom her i skravletråden. Det nærmer seg til og med Halloween på nytt. Jeg har gode bilderas før det. :D

Ja. Han var jo sammen med hun dama jeg la til bilde av nederst, og jeg tror det var TV2 som lagde en serie om de to. Altså, bare om deres parforhold og hverdag. Og da var de så populære at om sommeren var de i Vestfold, i sommerbyen Tønsberg og fikk betalt for å stikke innom alle utestedene bortover en halvtime eller noe på hvert sted. GALSKAP. Det synes jeg var drøyt. Var på byen med venninner da, det er jo faktisk en del år siden allerede. :p

Mens jeg altså helt likevel klarte å unngå det.

Fantastisk bra strutsementalitet. Jeg rett og slett får ikke med meg hva som skjer

Med dette innlegget tror jeg jeg har 100 innlegg etter forrige oppdatering :P

Næh. Jeg liker jo å plage folket med bilder, det er jo min spesialitet med jevne mellomrom her i skravletråden. Det nærmer seg til og med Halloween på nytt. Jeg har gode bilderas før det. :D

Det tviler jeg ikke på

("Hva betyr det mamma?" "Det, vennen min, betyr at det tror jeg på" Daglig samtale her i huset)

Hun fikk jo ny mann etterhvert..

Gjorde hun sikkert, jeg har ikke fulgt med på det heller jeg, bare når det blir presset på meg (f.eks. da de presset seg forbi oss på dansegulvet fordi de var betalt for å stå midt på gulvet).

Gi meg en god grunn til å ikke åpne posen med potetsticks som ligger på kjøkkenbordet.....

Jeg har ikke savna deg

Jeg har savna å SKRAVLEskravle med deg, men jeg "snakker" jo med deg både her og både der til dagen, så jeg har ikke het abstinenser

De som SAVNER deg totalt må altså ha gått glipp av både din og min dagbok :)

Nei. Ikke helt abstinenser, men litt skravle-abstinenser. Jeg føler meg jo oppdatert, det er jo deg jeg skriver mest med utenom skravlingen og. :)

Ja, dagboken er alltid oppdatert, uansett opp og nedtur og dårlig tid.

Gi meg en god grunn til å ikke åpne posen med potetsticks som ligger på kjøkkenbordet.....

For å spare den til fredag? Næ. Jeg har ingen god grunn, jeg har lyst på kake.

Back
Topp