Felles skravle 2015

God ettermiddag jenter.
Hatt det fint i dag?

God ettermiddag

Mannen på dugnad

Ungene på besøk hos naboen, av alle ting (altså, de har ikke barn på samme alder, nei. De har tenåringer. Men ungene trives der, og de blir invitert inn sånn)

Så da havna jeg her

Søker etter kalendergaver på ebay og sånn..

God ettermiddag

Mannen på dugnad

Ungene på besøk hos naboen, av alle ting (altså, de har ikke barn på samme alder, nei. De har tenåringer. Men ungene trives der, og de blir invitert inn sånn)

Så da havna jeg her

Søker etter kalendergaver på ebay og sånn..
Grei rolig ettermiddag då:) finn du mykje spennande kalendergåver? :)

Lyden tyder litt på at vi har en røykvarsler som trenger nytt batteri....

Grei rolig ettermiddag då:) finn du mykje spennande kalendergåver? :)

Nei, jeg er merkelig inspirasjonstom. Jeg har da sett på mye rart i det siste, men ikke merket meg. Så nå lagrer jeg noen linker i "juletråden min"

God kveld

Mann og barn er på kamp, podens siste to kamper denne sesongen. Jeg fikk ikke være med.
Så da surfer jeg rundt på ebay

Finner du noe fint på ebay da?

Jeg er dels på jakt etter kalendergaver, dels det at ungene får hvert sitt rom som jeg vil pynte litt, tenker wallstickers og andre morsomme detaljer, dog dels vurderer jeg fototapet... (begevet meg utenfor ebay også ja)

Løve til ham, tenker jeg. Og sommerfugler eller (disney)prinsesser til henne.

God kveld

Mann og barn er på kamp, podens siste to kamper denne sesongen. Jeg fikk ikke være med.
Så da surfer jeg rundt på ebay
Det Høyres ikkje ut som det var så veldig stort nederlag å ikkje få vere med;) er det fotball eller?

Jeg er dels på jakt etter kalendergaver, dels det at ungene får hvert sitt rom som jeg vil pynte litt, tenker wallstickers og andre morsomme detaljer, dog dels vurderer jeg fototapet... (begevet meg utenfor ebay også ja)

Bestilte en lysende nøkkelring. Jeg har klart å rote bort 8 av kalendergavene til poden, så da må jeg få tak i nytt.

Stckers er genialt.

Så snill mann jeg har :)
Sitter og er ikke helt i form, totalt utslitt og fryser.

Jeg tror mannen er ved å rydde på kjøkkenet, men det viser seg at han har omprioritert litt.
Først lage en kanne te til meg :)

Jo det var i grunn det,elskerå se på når han spiller jeg. Ja fotball:)

Jeg så på podens FØRSTE fotballkamper jeg i går.

Vi skal ha neste miniturnering i oktober, visstnok.

Bestilte en lysende nøkkelring. Jeg har klart å rote bort 8 av kalendergavene til poden, så da må jeg få tak i nytt.

Rote bort ja, sånn går det når du er så altfor tidlig ute :P

Back
Topp