Vi fyra her i går kveld, da var det surt. Også er det så kos å fyreHeldig. Her er det høst og surt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi fyra her i går kveld, da var det surt. Også er det så kos å fyreHeldig. Her er det høst og surt!
Her er det 20 i solaSurt og kaldt vær hos dere også i dg? Brrrrrrr!!
Det er veldig kos detVi fyra her i går kveld, da var det surt. Også er det så kos å fyreVarmere idag ja
![]()
Her har me hatt det veldig braGod ettermiddag jenter.
Hatt det fint i dag?
Grei rolig ettermiddag dåGod ettermiddag
Mannen på dugnad
Ungene på besøk hos naboen, av alle ting (altså, de har ikke barn på samme alder, nei. De har tenåringer. Men ungene trives der, og de blir invitert inn sånn)
Så da havna jeg her
Søker etter kalendergaver på ebay og sånn..
Grei rolig ettermiddag dåfinn du mykje spennande kalendergåver?
![]()
Veldig kjekk tråd detNei, jeg er merkelig inspirasjonstom. Jeg har da sett på mye rart i det siste, men ikke merket meg. Så nå lagrer jeg noen linker i "juletråden min"
Det Høyres ikkje ut som det var så veldig stort nederlag å ikkje få vere medGod kveld
Mann og barn er på kamp, podens siste to kamper denne sesongen. Jeg fikk ikke være med.
Så da surfer jeg rundt på ebay
Jo det var i grunn det,elskerå se på når han spiller jeg. Ja fotballDet Høyres ikkje ut som det var så veldig stort nederlag å ikkje få vere meder det fotball eller?
Bestilte en lysende nøkkelring. Jeg har klart å rote bort 8 av kalendergavene til poden, så da må jeg få tak i nytt.Finner du noe fint på ebay da?
Jeg er dels på jakt etter kalendergaver, dels det at ungene får hvert sitt rom som jeg vil pynte litt, tenker wallstickers og andre morsomme detaljer, dog dels vurderer jeg fototapet... (begevet meg utenfor ebay også ja)
Løve til ham, tenker jeg. Og sommerfugler eller (disney)prinsesser til henne.
Stckers er genialt.Finner du noe fint på ebay da?
Jeg er dels på jakt etter kalendergaver, dels det at ungene får hvert sitt rom som jeg vil pynte litt, tenker wallstickers og andre morsomme detaljer, dog dels vurderer jeg fototapet... (begevet meg utenfor ebay også ja)
Løve til ham, tenker jeg. Og sommerfugler eller (disney)prinsesser til henne.
Jo det var i grunn det,elskerå se på når han spiller jeg. Ja fotball![]()
Bestilte en lysende nøkkelring. Jeg har klart å rote bort 8 av kalendergavene til poden, så da må jeg få tak i nytt.
Stckers er genialt.