Det er du jo då. Skal litt til å dette ut noMtp at mitt nye mål er å ligge på topp 100 så er jeg godt innafor!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er du jo då. Skal litt til å dette ut noMtp at mitt nye mål er å ligge på topp 100 så er jeg godt innafor!![]()
Ha ha ringer jeg han nå så tror jeg han får hjerteinfarkt! Han går med mobilen på seg så mye han kan i tilfelle jeg går i fødsel her hjemme! Telefonen hans hadde ringt igår, og han sa det gikk kaldt nedover ryggen hans! Men så så han at det var bilverkstedet som ringte, han hadde aldri vært så glad i Bjørn som daUff, stakkar! Ring gubben og be han gi deg litt massasje![]()
Ha ha da må det skje noe drastisk!Det er du jo då. Skal litt til å dette ut no![]()
Haha, kanskje greitt å vente med den telefonen dåHa ha ringer jeg han nå så tror jeg han får hjerteinfarkt! Han går med mobilen på seg så mye han kan i tilfelle jeg går i fødsel her hjemme! Telefonen hans hadde ringt igår, og han sa det gikk kaldt nedover ryggen hans! Men så så han at det var bilverkstedet som ringte, han hadde aldri vært så glad i Bjørn som da(lite sted, her er vi på fornavn med de fleste
)
Du får berre fortsette å skravle i tilfelle det skjer noko drastisk dåHa ha da må det skje noe drastisk!
Ha ha i do!Du får berre fortsette å skravle i tilfelle det skjer noko drastisk då![]()
Godt! Treng litt selskap her dei siste daganeHa ha i do!
He he he ja, det har vært tregt i denne tråden i det sisteGodt! Treng litt selskap her dei siste dagane![]()
Har også permisjon, så har ofte tid. Ikkje alltid mykje samanhengande, men mange ledige stunder i løpet av dagenHe he he ja, det har vært tregt i denne tråden i det sisteJeg er i permisjon og hjemme, så har ikke så mye som skjer i livet
andre her er jo på jobb
![]()
Ikke santHar også permisjon, så har ofte tid. Ikkje alltid mykje samanhengande, men mange ledige stunder i løpet av dagen![]()
Då burde du sette opp ei prioriteringslisteIkke santNå skal jeg ta ned klær fra tørkestativet og henge opp vaska jeg satte på tidligere idag! Lurer på å sjekke posten også.. Også er jeg egentlig sulten..
Så en regning som måtte betales, så prioriterte denDå burde du sette opp ei prioriteringslistekva hastar mest?
![]()
Sikkert lurtSå en regning som måtte betales, så prioriterte den![]()
Nå har jeg kledd på meg også! *flink* Og om et kvarters tid skal jeg begynne på middagenSikkert lurt![]()
Det går unna det herNå har jeg kledd på meg også! *flink* Og om et kvarters tid skal jeg begynne på middagen![]()
Nei idag er det over 20 pluss i sola!Surt og kaldt vær hos dere også i dg? Brrrrrrr!!
Skikkelig surt her! På med vinterjakka!Surt og kaldt vær hos dere også i dg? Brrrrrrr!!
Heldig. Her er det høst og surt!Nei idag er det over 20 pluss i sola!Var litt kjølig i skyggen i skogen når jeg gikk med bikkja, men det holdt med en lett jakke
![]()
Ojj! Det er forskjell på folk jaNei idag er det over 20 pluss i sola!Var litt kjølig i skyggen i skogen når jeg gikk med bikkja, men det holdt med en lett jakke
![]()