Noko spennande på gong den neste veka då?Jeg droppet dere i går. Muligheten er at jeg blir lite her ei ukes tid, vi får se.
Jeg titter innom bv, men mest jul...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noko spennande på gong den neste veka då?Jeg droppet dere i går. Muligheten er at jeg blir lite her ei ukes tid, vi får se.
Jeg titter innom bv, men mest jul...
Nei, bare orker ikke.Noko spennande på gong den neste veka då?![]()
SkjønnarNei, bare orker ikke.
Mister mye av gleden ved å skravle når jeg spotter
Med dette tempoet her må det skravles en annen plass i tillegg i så fallOm eg har 150 innlegg per dag no, så greier eg 2000... Det burde vel gå greitt?hadde skikkelig skravledag forgårs, med 300 på ein dag, så det tente litt håpet i meg
er jo ei knallfin stelleveske det er snakk om
![]()
Ja, det har blitt litt labert her i det siste...Med dette tempoet her må det skravles en annen plass i tillegg i så fall![]()
Oj, menteJa, det har blitt litt labert her i det siste...
Ja veldig rolig her om dagen! Tror jeg kommer til på feil tidspunkt!Ja, det har blitt litt labert her i det siste...
Haha! Ikkje berre-berre nei. Men deilig då, var det ikkje?Helu helu! Jeg skulle på butikken i 12 tida, tok meg en dusj, ble så sliten at jeg måtte legge meg nedpå og sov en timeHa ha ikke bare- bare!
-Fra appen-
Fort gjortOj, menteog ikke
![]()
Trur det er generelt ganske stille... Mange som ligg foran skjema på antall innlegg, og slappar litt avJa veldig rolig her om dagen! Tror jeg kommer til på feil tidspunkt!
-Fra appen-
Jada, det er jo greit når jeg likevel har perm og kan soveHaha! Ikkje berre-berre nei. Men deilig då, var det ikkje?
Hm ja, jeg ligger langt etter, men har vel i grunn gitt opp stelleveskeTrur det er generelt ganske stille... Mange som ligg foran skjema på antall innlegg, og slappar litt av![]()
Ahh, det blir jo alltid så flott etterpåJada, det er jo greit når jeg likevel har perm og kan soveHe he la meg nedpå med vått hår da, ååh så fin!
-Fra appen-
Ha ha ja iallefall skylle gjennom det! Men DET spørs det om jeg orket! Får heller ta på ei lue til butikkenAhh, det blir jo alltid så flott etterpåmå som regel vaske håret på nytt eg om eg gjer det
![]()
Ja telefontasting på iphone kan fort bli feilFort gjort![]()
Haha, kjenner meg altfor godt igjen i den situasjonen derHa ha ja iallefall skylle gjennom det! Men DET spørs det om jeg orket! Får heller ta på ei lue til butikken
-Fra appen-
Hestehale!Ahh, det blir jo alltid så flott etterpåmå som regel vaske håret på nytt eg om eg gjer det
![]()