Felles skravle 2015

Om eg har 150 innlegg per dag no, så greier eg 2000... Det burde vel gå greitt? :p hadde skikkelig skravledag forgårs, med 300 på ein dag, så det tente litt håpet i meg:D er jo ei knallfin stelleveske det er snakk om:D

Om eg har 150 innlegg per dag no, så greier eg 2000... Det burde vel gå greitt? :p hadde skikkelig skravledag forgårs, med 300 på ein dag, så det tente litt håpet i meg:D er jo ei knallfin stelleveske det er snakk om:D
Med dette tempoet her må det skravles en annen plass i tillegg i så fall:(

Helu helu! Jeg skulle på butikken i 12 tida, tok meg en dusj, ble så sliten at jeg måtte legge meg nedpå og sov en time :P Ha ha ikke bare- bare!

-Fra appen-

Hmm. .
skal innom klesbutikken på vei hjem siden eldsten trenger noe.
vil jeg nå klare å holde meg unna avdelingen for babyklær...

Helu helu! Jeg skulle på butikken i 12 tida, tok meg en dusj, ble så sliten at jeg måtte legge meg nedpå og sov en time :P Ha ha ikke bare- bare!

-Fra appen-
Haha! Ikkje berre-berre nei. Men deilig då, var det ikkje?

Haha! Ikkje berre-berre nei. Men deilig då, var det ikkje?
Jada, det er jo greit når jeg likevel har perm og kan sove :) He he la meg nedpå med vått hår da, ååh så fin! :D

-Fra appen-

Trur det er generelt ganske stille... Mange som ligg foran skjema på antall innlegg, og slappar litt av:-)
Hm ja, jeg ligger langt etter, men har vel i grunn gitt opp stelleveske :P Har fått grønt lys av mannen til å kjøpe meg en ny, selv om jeg måtte grine meg til det og gi han ebay- forbud :P "får ikke jeg bruke penger på stelleveske så får ikke du by på mer tull på ebay!" :P

-Fra appen-

Jada, det er jo greit når jeg likevel har perm og kan sove :) He he la meg nedpå med vått hår da, ååh så fin! :D

-Fra appen-
Ahh, det blir jo alltid så flott etterpå:p må som regel vaske håret på nytt eg om eg gjer det:p

Ahh, det blir jo alltid så flott etterpå:p må som regel vaske håret på nytt eg om eg gjer det:p
Ha ha ja iallefall skylle gjennom det! Men DET spørs det om jeg orket! Får heller ta på ei lue til butikken :P

-Fra appen-

Back
Topp