Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Våken og våkenGod eh morgen
Noen våkne?
Ja gleder meg!Så digg!!Skal prøve å invitere meg sjølv på fiskebollar hos mamma og
![]()
Vurderer å sove igen snart jeg, har jo vært våken siden 3..Våken og våkensover da i allefall ikke
men er fryktelig trøtt
Er noe med at jeg står opp kl 0600 om morgenenSelvfølgelig, som det pleier når jeg kommer snikende
-Fra appen-
Klarer du deg ikkje med 4-5 timar søvn?Er noe med at jeg står opp kl 0600 om morgenen
Og være mer zombie på jobb enn det Spirelille allerede gjør meg?Klarer du deg ikkje med 4-5 timar søvn?![]()
God morgenGod morgonHåpar alle får ein super flott dag
![]()
God morgenGood morning, sunshines![]()
Hehe, skjønnar den. Ikkje så kjekt å vere zombie dagen langOg være mer zombie på jobb enn det Spirelille allerede gjør meg?
Frister ikke helt
Og så det at dersom man legger seg tidlig får man tid til mer ting så småprat, sex og lignende..Hehe, skjønnar den. Ikkje så kjekt å vere zombie dagen lang![]()
Haha, veldig santOg så det at dersom man legger seg tidlig får man tid til mer ting så småprat, sex og lignende..
God formiddag.God formiddag!
Mye heller ny sesong av bbt enn Valen, men gikk ikke de etter hverandre?Nei det går jo alltid i reprise, så det kan han sjå på seinare![]()
Er på besøk hos naboen. Ungene sover, hun er på kjøkkenet i telefon og jeg sniker her...God formiddag.
Hva skal den damen i dag?
Trur det var samtidig... Men dei som ikkje såg Valen gikk absolutt ikkje glipp av noko...Mye heller ny sesong av bbt enn Valen, men gikk ikke de etter hverandre?