Felles skravle 2015

For å nå 2000 trenger man i gjennomsnitt 66,6667 innlegg per dag.
Jeg har klart 300 på en dag.
Det vil si har du en 3 skikkelige skravledager uten et annet liv, alene uten mann og barn og ikke jobber/studerer vil du klare det helt fint.
Selvfølgelig, forutsatt at vi er her og skravler med deg :p

Skaff meg tre dager uten mann, barn eller jobb.... så skal jeg skravle henne i mål

Men slike dager har jeg ikke hatt siden.... vel...hadde muligens noen uten mann og jobb før vi fikk unger, men ikke som jeg kan huske, han var stort sett bare bortreist på arbeidsdager, så vi snakker fort... ikke på de 13 åra jeg har vært sammen med min mann...

Elsker peis med fjernstyrer, bare å slå den av når det blir litt varmt :)

4

Skaff meg tre dager uten mann, barn eller jobb.... så skal jeg skravle henne i mål

Men slike dager har jeg ikke hatt siden.... vel...hadde muligens noen uten mann og jobb før vi fikk unger, men ikke som jeg kan huske, han var stort sett bare bortreist på arbeidsdager, så vi snakker fort... ikke på de 13 åra jeg har vært sammen med min mann...
Hehe... Ikkje med det første, med andre ord :P

Er ikkje så mykje aktivitet på nokon av dei trådane eg følge med på... burde kanskje begynne å følge med på litt fleire då :p

Juleskravle.
Denne skravle.
FS skravle
ikm-tråder
dagbøker

Hehe... Ikkje med det første, med andre ord :p

Forventer ikke tre stykker før oktober i alle fall.

Jeg har forsåvidt hatt slike dager når jeg tenker meg om. I de tre ukene med permisjon før fødsel.

Forventer ikke tre stykker før oktober i alle fall.

Jeg har forsåvidt hatt slike dager når jeg tenker meg om. I de tre ukene med permisjon før fødsel.
Synd eg ikkje har termin med det første:P
Og ikkje er gravid forsåvidt :P

Gasspeis.
Ser ut som vanlig peis, men man slipper å tenne opp og kan slå av og på med en liten fjernstyrer :)

2

Gasspeis, ja. De kan nok fjernstyres

Har hatt peis en gang, i ei leilighet. Den varmet jo ca nada, men det var kjekt å sitte forran peisen da.

Vedovn funker langt bedre til varme enn den peisen, i alle fall.

Hei damer :) Hvordan går det her? Her hos oss er det oppussing hele dagen lang omtrent! Gleder meg til vi er ferdige :)

♡ Venter en jente 14.februar 2015 ♡

Back
Topp