Så bra! Da har du virkelig fått til noen innlegg.Jeg er visst forøvrig ajour i dag også...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Da har du virkelig fått til noen innlegg.Jeg er visst forøvrig ajour i dag også...
Skulle også hatt litt fler innlegg, men vil legge meg. Fikk "snart" da jeg spurte i sta...
Se skjønner jeg godt, var veldig godtMange misunnelige damer her...![]()
Åh, nam nam!! Jeg vil også ha!! Digg å knuse dem, prøvd det?
Ja, derfor jeg bare har fått til noen og 60 innlegg siden fredag til i dag...Men du er jo nesten i mål.
Jeg ligger og vipper på ajur grensen, og jo lengre tid jeg bruker, jo flere kommer i mål, jo vanskligere blir det for meg å få de siste innleggene
Men du er jo nesten i mål.
Jeg ligger og vipper på ajur grensen, og jo lengre tid jeg bruker, jo flere kommer i mål, jo vanskligere blir det for meg å få de siste innleggene
Skjønner det. Hadde jeg hatt is i fryseren, hadde ikke jeg tatt meg tid til det heller.Hadde ikke tid, kanskje senere en gang
Ja, derfor jeg bare har fått til noen og 60 innlegg siden fredag til i dag...
Hjelpeskravler er braJeg teller deg gjerne i mål for kvelden jeg
*hjelpeskravler*
Jeg teller deg gjerne i mål for kvelden jeg
*hjelpeskravler*
Hjelpeskravler er bra![]()
Har ikke hatt noen og 60 pr dag, det er til sammen på alle dagene fra fredag. Må ha mer enn det for å komme i mål. Det er ikke så mange dager igjen.Men med det vil du fremdeles ikke ha problem med å nå målet
Teller du meg og i mål?Jeg teller deg gjerne i mål for kvelden jeg
*hjelpeskravler*
Seff! Skravler jo litt hver dagDet er veldig bra, du hjelper oss litt når du er i mål?
Hahahaha!!!Teller du meg og i mål?Berre en 7-800 innlegg igjen for dagens mål
![]()
Hjelpeskravler er bra![]()
Har ikke hatt noen og 60 pr dag, det er til sammen på alle dagene fra fredag. Må ha mer enn det for å komme i mål. Det er ikke så mange dager igjen.
Jippi, jo flere vi er, jo fortere går det![]()
Teller du meg og i mål?Berre en 7-800 innlegg igjen for dagens mål
![]()
Jeg har vært hjelpeskravler hele måneden jeg, se hvor det har ført meg