Ja, jaggu ikkje lett å halde konsentrasjonen oppe alltid...Blir fort slik her også dersom jeg prøver å gjøre noe fornuftig på kvelden på hverdager.
Litt for sliten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jaggu ikkje lett å halde konsentrasjonen oppe alltid...Blir fort slik her også dersom jeg prøver å gjøre noe fornuftig på kvelden på hverdager.
Litt for sliten
Ja, jaggu ikkje lett å halde konsentrasjonen oppe alltid...
Sov godt....Jeg har lagt meg
Haha, ja, er ei stund til det gittTidlig oppe om morgenen.
2 barn
Gravid
Fulltids jobb
Gleder meg om ca 10 år, da skal jeg sove![]()
Sweet dreamsJeg har lagt meg
Haha, ja, er ei stund til det gitt![]()
Syns du sier at han gjør det hver kveld.
Min sovnet ofte på sengen vår på vei til do...
Vi bytter på å legge unger
Jeg sovner ofte, og har på alarm av den grunn
Han... bruker i alle fall lang tid, men egentlig tror jeg han surfer på mobilen. Nå har han forlatt barnerommet.
For tiden tar mannen dem. Jeg er rett og slett for sliten, og sliter mye med hodepine for tiden
Her er det "den som er hjemme, og om begge er hjemme, den med minst presserende arbeidsoppgaver". I praksis egentlig stort sett mannen om han er hjemme, og jeg når han ikke er det, sånn at han også får legge dem av og til.
Har du spist is enda?Sitter allerede under et pledd med peisen på......
Må vente til gutten er tilbake i seng...
Har du spist is enda?
Skulle også hatt litt fler innlegg, men vil legge meg. Fikk "snart" da jeg spurte i sta...Er så sliten.
På en side ønsker jeg å gå i seng, på den andre siden ønsker jeg en 25 innlegg til
Jasså! Må bla meg litt bakover...Jepp, la tilogmed ut blir.
Og så fikk jeg "kjeft" siden det så for godt ut.....
Nå pleier ikke vi jobbe på kvelden.
Bytter på det når jeg ikke er gravid...
Mange misunnelige damer her...Jepp, la tilogmed ut blir.
Og så fikk jeg "kjeft" siden det så for godt ut.....
Skulle også hatt litt fler innlegg, men vil legge meg. Fikk "snart" da jeg spurte i sta...
Åh, nam nam!! Jeg vil også ha!! Digg å knuse dem, prøvd det?