Felles skravle 2015

Eg kokar dei litt kortere enn vanlig, så det er litt tyggemotstand :) det med stivelsen har eg Ikkje hørt om før. Er lurt det kanskje?

Stivelse et litt som lim.
Potetmosen kan finne på å bli seig dersom det er for mye stivelse i (varierer fra sort til sort hvor mye stivelse de inneholder). Blir mer fløyelsmyk dersom den fjernes først

Stivelse et litt som lim.
Potetmosen kan finne på å bli seig dersom det er for mye stivelse i (varierer fra sort til sort hvor mye stivelse de inneholder). Blir mer fløyelsmyk dersom den fjernes først
Så lurt :) Min blir av og til litt seig. Men litt pga at eg har ost oppi også... men skal prøve å koke ut stivelse neste gong. Takk :D

Fryser veldig, og endelig finner jeg det vinduet som står oppe, men det er kaldt her.
Går bort for å hente teppet, vent litt, dere er peisen vår......

God kveld alle sammen :) har vært fraværende her den siste tiden, har vært i så innmari dårlig form.. Nå i dag fikk jeg en sykemelding, samtidig som jeg fikk se at lille vokser og har det bra :) har det skjedd noe her den siste tiden ?

Potetmos fra pose er ikke kjipt om det er rett pose;)

Sikkert sant nok, men dette var en veldig rett frem litt kjedleig pose

Jeg liker det normalt sett greit likevel (mer pepper i) men i dag var den smakløs.

God kveld alle sammen :) har vært fraværende her den siste tiden, har vært i så innmari dårlig form.. Nå i dag fikk jeg en sykemelding, samtidig som jeg fikk se at lille vokser og har det bra :) har det skjedd noe her den siste tiden ?

Uff da, ikke bra. Fint du fikk sykemelding slik at du får kommet deg litt, og ikke minst fikk sett småen :)
Noe som har skjedd....
Nja, vanlig skravling, og så har man fått dette høytidsforumet men har snakket om

Back
Topp