Felles skravle 2015

Her blir det fiskeboller i hvitsaus til middag :D nam!

Det Høyres jo definitivt ikkje feil ut det:)

Feil var det ikke, men det var nok litt vel likt det som inspirerte lillesøster til å bestille det... hun spiste kjøttkaker, brun saus, og potetmos og tyttebær i bhg. (vel, hun spiste ikke saus og liker ikke tyttebær da)

Feil var det ikke, men det var nok litt vel likt det som inspirerte lillesøster til å bestille det... hun spiste kjøttkaker, brun saus, og potetmos og tyttebær i bhg. (vel, hun spiste ikke saus og liker ikke tyttebær da)
Haha, glad i kjøtt ho altså? :-)

Haha, glad i kjøtt ho altså? :)

Det er hun. Det er de begge to.

Og i grønnsaker også.

Og eldstemann forventer nok kjøttboller i matboksen nå. for et par uker siden hadde vi kjøttboller, pasta og tomatsaus, så da fikk han pastasalat med rester av pasta, kjøttboller, agurk og tomat i matboksen et par dager. Han elsker sånne ting.

Lillesøster har ikke matboks, bhg har fullpensjon

Det er hun. Det er de begge to.

Og i grønnsaker også.

Og eldstemann forventer nok kjøttboller i matboksen nå. for et par uker siden hadde vi kjøttboller, pasta og tomatsaus, så da fikk han pastasalat med rester av pasta, kjøttboller, agurk og tomat i matboksen et par dager. Han elsker sånne ting.

Lillesøster har ikke matboks, bhg har fullpensjon
Haha, du får passe på å spare litt då. Eg hadde også syns det var veeeldig kjekt å få slikt i matboksen. Fekk stort sett skive med fårepølse på eg, då eg var lita:p

Haha, du får passe på å spare litt då. Eg hadde også syns det var veeeldig kjekt å få slikt i matboksen. Fekk stort sett skive med fårepølse på eg, då eg var lita:p

Vi har flere kjøttboller enn vi spiste ja. Men ikke noe ferdigkokt pasta da. Vi får se.

Jeg hadde også bare brødskiver i matboksen min i oppveksten, hva jeg tok på varierte, jeg var da som nå et periodemenneske, så jeg spiste det samme lenge før jeg byttet.

guttungen smører ikke selv enda, det tar så lang tid, så jeg gjør det, men han bestemmer selv hva som skal være på, også varsler jeg at jeg f.eks putter oppi en pizzabolle på uteskoledagen (ikke hver gang, men noen ganger) eller pastasalat eller sånn, så han kan velge ei skive mindre. I tillegg til oppskåret frukt (ikke når det er pastasalat, da tar den det buret i matboksen)

Eg har motsatt problem eg, alt som ligg innerst i kjøleskapet fryse til is:p
Det er like gale! Heldigvis fant vi frem igjen mailen fra kundeservice forrige gang vi hadde dette problemet, og nå er det fikset :D Hva kommer som mulig problem når du googler det, da?

Back
Topp