Den nedtellingen går fort skal du se
JEg teller ikke
Ute av tellinga allerede
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den nedtellingen går fort skal du se
Har egentlig hverken tid på hverdager, eller i helgen, men det ser ut som om jeg likevel vil klare det på et vis
Tja, mulig mange blir det pga fargen, men det er ikke gitt at det er forklaringen altså.
for min del var det ikke det blonde håret. Ikke brillene heller.
Det heter seg vel at om noen mobber, så FINNER de noe å mobbe for, uansett.
Jeg bekymrer meg for min blonde brillegutt også, men ikke pga hverken hår eller briller, men han er lik meg på et par punkter til, blandt annet ser han ut til å kunne bli faglig sterk. Noe jeg håper er mer akseptert nå...
Nå kan unger bli mobbet for hva som helst. Noen blir mobbet for navnet, noen hårfargen og andre igjen for klærne. Det jeg vil frem til er at enten så er dem mottagelige for mobbing og blir et mobbeoffer, eller så har dem lært hvordan dem takler folk som ikke er greie og ikke lar seg mobbe. Vi må bare gjøre jobben vår som foreldre og styrke ungene våre på en god måte, så kommer dem seg gjennom ondskapen som kommer nesten uansett...Jeg leste denne artikkelen nå nettopp og rødhårede.
Jeg ble litt rystet.
De fleste av de som ble intervjuet sier de ble mobbet på skolen på grunn av hårfargen.
Ble redd for min lille skjønne gutt nå
http://www.aftenposten.no/amagasinet/Rodharede-er-sjeldne-hoder-7707146.html
Ser også ut til at gutten min er faglig sterk![]()
Så ikke svarene dine da jeg svarte, men ser ut som vi har samme mening der...Det jeg mente å si ang de rødhårete var altså at selv om de sier de ble mobbet for hårfargen, så hadde de antakelig blitt mobbet for fregnene, brillene, klærene, dialekten, et ord de sa, skoleflink, skolesvak, antall søsken, mangel på søsken eller rett og slett... sin eksistens. Om de ikke var rødhåret. Men at det var det som var lettest å ta tak i?
Jeg ble og det. Redhead her ogJeg leste denne artikkelen nå nettopp og rødhårede.
Jeg ble litt rystet.
De fleste av de som ble intervjuet sier de ble mobbet på skolen på grunn av hårfargen.
Ble redd for min lille skjønne gutt nå
http://www.aftenposten.no/amagasinet/Rodharede-er-sjeldne-hoder-7707146.html
Nå kan unger bli mobbet for hva som helst. Noen blir mobbet for navnet, noen hårfargen og andre igjen for klærne. Det jeg vil frem til er at enten så er dem mottagelige for mobbing og blir et mobbeoffer, eller så har dem lært hvordan dem takler folk som ikke er greie og ikke lar seg mobbe. Vi må bare gjøre jobben vår som foreldre og styrke ungene våre på en god måte, så kommer dem seg gjennom ondskapen som kommer nesten uansett...
Så ikke svarene dine da jeg svarte, men ser ut som vi har samme mening der...
Jeg ble og det. Redhead her og
Nei, da tror jeg at jeg hopper i dusjen og håper litt varmebehandlig gjør bekkenet bedre..
Om det ble oppfattet som at jeg mener det er offeret sin feil, så har jeg ordlagt meg veldig dårligDen der stakk hardt og vondt.
Ja, joda, jeg var og er nok mottakelig for mobbing, men det er i utgangspunktet ikke offeret sin feil, og mange blir ikke mobbet, mens noen av uviss grunn plukkes ut. Dels pga hvordan de reagerer ja, men også helt "uskyldig også".
Som sagt, jeg har ordlagt meg veldig dårlig! Jeg ser at du kan se det slik du gjenfortelle det, men det er ikke det som er min mening. Jeg tenkte, da jeg leste dine svar at, ja, det er sånn jeg mener det. Altså at man kan bli mobbet for hva som helst. Så om han først skulle blitt mobbet kunne det fint ha vært for noe annet enn hårfargen. Beklager at jeg klarte å ordlegge meg så dårlig at jeg såret deg.Nei, for ditt var såret meg hardt
Du skrev at det er min feil, og mine foreldres feil, at min oppvekst ble sånn, fordi de ikek hadde lært meg, og jeg ikke hadde lært meg, å ikke bli mobbet
Jeg kjente også at den stakk, på podens vegneDen der stakk hardt og vondt.
Ja, joda, jeg var og er nok mottakelig for mobbing, men det er i utgangspunktet ikke offeret sin feil, og mange blir ikke mobbet, mens noen av uviss grunn plukkes ut. Dels pga hvordan de reagerer ja, men også helt "uskyldig også".
Krysser fingrene for at det hjelper.Nei, da tror jeg at jeg hopper i dusjen og håper litt varmebehandlig gjør bekkenet bedre..
Som sagt, jeg har ordlagt meg veldig dårlig! Jeg ser at du kan se det slik du gjenfortelle det, men det er ikke det som er min mening. Jeg tenkte, da jeg leste dine svar at, ja, det er sånn jeg mener det. Altså at man kan bli mobbet for hva som helst. Så om han først skulle blitt mobbet kunne det fint ha vært for noe annet enn hårfargen. Beklager at jeg klarte å ordlegge meg så dårlig at jeg såret deg.