Ser på hvor mange innlegg jeg har totalt og regner ut..
Ja, jeg bare vet ikke hvor mange jeg hadde da vi startet, men jeg skal til ca 23600 for å være ajour i dag tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser på hvor mange innlegg jeg har totalt og regner ut..
Ja, jeg bare vet ikke hvor mange jeg hadde da vi startet, men jeg skal til ca 23600 for å være ajour i dag tror jeg
Jeg endte på 1387 ved oppdateringen, og da 23 583 totalt, så altså var jeg bare noen få unna å tenke rett når jeg mente ca 23 600 for å være der
Og da altså... 13 innlegg til i kveld
13 er ikke så mange det, da..
Det er ikke så mange. Jeg har vært sløv hele helgen...Bare 11 etter dette
Ha ha sånn å forstå ja...Hun er super flink..
Men pirking genererer innlegg skjønner du![]()
Det er ikke så mange. Jeg har vært sløv hele helgen...
Det gjorde jeg ogsåKjøpte de første julegavene for flere måneder siden jeg
Så tidlig ute jeg også
Noen av oss har litt sånn tørr tallhumor, skjønner duHa ha sånn å forstå ja...
Var i nærheten av meg da skjønner jegVar på Hadeland glassverk en tur i sommer, et perfekt sted å starte julegave handelen
Den nedtellingen går fort skal du seBare 11 etter dette
I dag teller jeg ikke. Kommer nok greit i mål innen måneden er over uansett... På ukedagene kan jeg få til fler inn i helgen...Jeg har jo ikke reelt som mål å nå 2000 engang, så jeg styrer ikke med det, men ti til blir det helt sikkert,altså
Var i nærheten av meg da skjønner jeg
det klarer duBare 11 etter dette
Fint der ja, bor ikke så langt unna jeg. Vi er der endel på sommerenDet er fult mulig syns det er koselig der...
Jeg får shoppet, og ungene får sett dyrene
Jeg leste denne artikkelen nå nettopp og rødhårede.
Jeg ble litt rystet.
De fleste av de som ble intervjuet sier de ble mobbet på skolen på grunn av hårfargen.
Ble redd for min lille skjønne gutt nå
http://www.aftenposten.no/amagasinet/Rodharede-er-sjeldne-hoder-7707146.html
I dag teller jeg ikke. Kommer nok greit i mål innen måneden er over uansett... På ukedagene kan jeg få til fler inn i helgen...