• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Ja, jeg bare vet ikke hvor mange jeg hadde da vi startet, men jeg skal til ca 23600 for å være ajour i dag tror jeg

Det jeg gjorde var en morgen å se hvor mange jeg hadde totalt, og sammenligne med oppdateringen av listen.
Siden jeg da ikke hadde skrevet noe siden forrige oppdatering fikk jeg det riktige tallet...

Jeg endte på 1387 ved oppdateringen, og da 23 583 totalt, så altså var jeg bare noen få unna å tenke rett når jeg mente ca 23 600 for å være der

Og da altså... 13 innlegg til i kveld

Det er ikke så mange. Jeg har vært sløv hele helgen...

Jeg har jo ikke reelt som mål å nå 2000 engang, så jeg styrer ikke med det, men ti til blir det helt sikkert,altså

Jeg har jo ikke reelt som mål å nå 2000 engang, så jeg styrer ikke med det, men ti til blir det helt sikkert,altså
I dag teller jeg ikke. Kommer nok greit i mål innen måneden er over uansett... På ukedagene kan jeg få til fler inn i helgen...

Jeg leste denne artikkelen nå nettopp og rødhårede.
Jeg ble litt rystet.
De fleste av de som ble intervjuet sier de ble mobbet på skolen på grunn av hårfargen.
Ble redd for min lille skjønne gutt nå :(

http://www.aftenposten.no/amagasinet/Rodharede-er-sjeldne-hoder-7707146.html

Tja, mulig mange blir det pga fargen, men det er ikke gitt at det er forklaringen altså.

for min del var det ikke det blonde håret. Ikke brillene heller.
Det heter seg vel at om noen mobber, så FINNER de noe å mobbe for, uansett.

Jeg bekymrer meg for min blonde brillegutt også, men ikke pga hverken hår eller briller, men han er lik meg på et par punkter til, blandt annet ser han ut til å kunne bli faglig sterk. Noe jeg håper er mer akseptert nå...

Back
Topp