Felles skravle 2015

God morgen! Vi tilbrakte deler av lørdagskvelden på føden igår, jordmora trodde jeg gikk inn i fødsel! Jeg blødde og hadde sammentrekninger, og legen sa jeg var moden. Ble sendt hjem og alt stoppet opp -.-

-Fra appen-
Så kjedelig. Det har ikke kommet igang igjen? Har du den linken med dragen? Tenkte å prøve nå, men tlf jeg hadde lagret linken på for selvfølgelig da tlf min døde. Håper fødselen starter igjen :D lykke til :D

Ja det er et stykke det. Er du glad i å kjøre bil?:)

Ja, har alltid vore glad i å kjøra bil. Men helst aleina. No skal mamma, bror og Jr vera med så da kan eg ikkje syngja for full hals og eta mykje drit :P

God søndag, folkens!

I dag skal jeg på bruktmarked og se om jeg finner noe fint. Hva er deres planer for søndagen?

Så kjedelig. Det har ikke kommet igang igjen? Har du den linken med dragen? Tenkte å prøve nå, men tlf jeg hadde lagret linken på for selvfølgelig da tlf min døde. Håper fødselen starter igjen :D lykke til :D
Har vi sett henne i det siste?

Oy så rask... holder enda på med den ene votten. Så kjedelig.... er lei før jeg er ferdig med 1. Tror jeg må ha noe å veksle med ;)
Ha ha kjenner til den. Ja hu var råkjapp! Den ble veldig fin! Skulle så ønske jeg fikk til sånt selv!

-Fra appen-

Her er vi nesten ferdig, må sette på to vaskemsaskiner til tenker jeg. Men kjøkken erryddet, gulvvasken tatt, klær lagt sammen , pyntet litt med lys her og der..
Må bare få vinterklærne opp på oftet så blir det bra

Her er vi nesten ferdig, må sette på to vaskemsaskiner til tenker jeg. Men kjøkken erryddet, gulvvasken tatt, klær lagt sammen , pyntet litt med lys her og der..
Må bare få vinterklærne opp på oftet så blir det bra
Flink du er.
Jeg har satt i gang oppvaskmaskinen, og ryddet kjøkken banken.
(Gjør ikke det på lørdagskvelden. Egentlig skulle mannen ha gjort det i morges, men ungene var umulig)

Skal til å vaske kjøkkenbenkene nå og rydde stuen.
Nede får jeg ikke tatt før mannen våkner

Her er huset bra på stell nå. Min bror med familie ventet hit i to tiden. Ti på to fikk vi overraskende en kompis av eldste på besøk, men som guttungen sa, vi har jo allerede ryddet for besøk, så det var bare å komme inn..

Målet er helt klart å holde det sånn at det er ok med sånne besøk. Vi bare er ikke så gode på det. Snakker litt om vaskehjelp av og til. Men vet ikke helt... Vi bør jo klare det, egentlig...

Her er huset bra på stell nå. Min bror med familie ventet hit i to tiden. Ti på to fikk vi overraskende en kompis av eldste på besøk, men som guttungen sa, vi har jo allerede ryddet for besøk, så det var bare å komme inn..

Målet er helt klart å holde det sånn at det er ok med sånne besøk. Vi bare er ikke så gode på det. Snakker litt om vaskehjelp av og til. Men vet ikke helt... Vi bør jo klare det, egentlig...
Har jo ikke unger enda, så her ser det alltid ok ut nok for besøk. Flinke å legge ting rett på plass etter bruk så lite rot:) men det blir nok værre med en liten :p

Back
Topp