greier nok ikke dagsmålet i dag heller... har 300 innlegg jeg mangler for å komme i mål i rett tid. får se hvordan det blir... enten går det eller ikke![]()
Men du trenger ikke ta alle 300 på en dag heller vet du..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
greier nok ikke dagsmålet i dag heller... har 300 innlegg jeg mangler for å komme i mål i rett tid. får se hvordan det blir... enten går det eller ikke![]()
nei jeg kan jo fordele de over flere dagerMen du trenger ikke ta alle 300 på en dag heller vet du..
ja det kan man bli sliten av, er jo trening bare å vasse rundt og dra på tunge poserSliten! Først treningssenteret så ute på farten med shopping i 7timer. Puuh
Ja det var litt av ei treningsøkt! Hehe. Helt gåen i benaja det kan man bli sliten av, er jo trening bare å vasse rundt og dra på tunge poser![]()
det hadde jeg også vært, men jeg hadde nok kun trengt shoppingturenJa det var litt av ei treningsøkt! Hehe. Helt gåen i bena![]()
en pose energi til degEr fryktelig trøtt om dagen.
Skal til å lage mat til mannen og meg, men vet rett og slett ikke hvor jeg skal få energien fra...
Kan noen sende meg noe?
Hvilke planer har dere for kvelden?![]()
en pose energi til deg
Ja den rekkefølgen kan være lurt å ta det i jaLage mat
Spise
Sove
Helst i den rekkefølgen
Har litt på følelsen av at jeg kommer til å sovne nå under mat lagingen..Ja den rekkefølgen kan være lurt å ta det i ja![]()
Hva skal du lage?Har litt på følelsen av at jeg kommer til å sovne nå under mat lagingen..
se litt tv, skulle handle litt, men mannen har ikke kommet seg hjem enda. så satser på at han kommer seg hjem så jeg får handlet litt mat. noen middagstips for uka?Hvilke planer har dere for kvelden?![]()
må ikke sovne hvis det er noe varmt du skal lage, kan brenne deg da vet duHar litt på følelsen av at jeg kommer til å sovne nå under mat lagingen..
Hva skal du lage?![]()
må ikke sovne hvis det er noe varmt du skal lage, kan brenne deg da vet du![]()
wow det hørtest digg utEntrecotte med en sopp risotto, søtpotet pure, stekt asparges med parmesan og berneas saus
vi ogsåUff, nei.
Da hadde mannen blitt lei seg![]()