Hehe, får ha det i tankane jaTihi ja ha i bakhodet at de er 10 år gamle! Jeg hadde den første filmen på vhs!
-Fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, får ha det i tankane jaTihi ja ha i bakhodet at de er 10 år gamle! Jeg hadde den første filmen på vhs!
-Fra appen-
Jeg hører den skotske dialekten når jeg leser detteAragorn: gentlemen! We do not stop until nightfall
Pippin: what about breakfast?
Aragorn: you have already had it
Pippin: we had one yes. What about second breakfast?
Merry: dont think he knows about second breakfast
Pippin: what about elevens? Luncheon? Afternoon tea? Dinner? Supper? He knows about them doesent he?
Merry: i would not count on it.
![]()
Vil det ikkje gjere som du vil?Forbaska hekletøy!!!!!
-Fra appen-
Jeg får ikke til noen ting.. mestringsfølelsen er på bunnVil det ikkje gjere som du vil?![]()
Uff! Kva er det du prøvar å lage?Jeg får ikke til noen ting.. mestringsfølelsen er på bunn
-Fra appen-
ArtigEn ugle.
-Fra appen-
Ikke i nærheten, tror uansett ikke jeg er mottakelig for veiledning akkurat nåArtigskulle ønske eg kunne hjelpe deg. Du har ikkje ei venninne eller mor eller noko som er flink?
![]()
Ikke i nærheten, tror uansett ikke jeg er mottakelig for veiledning akkurat nå*potte sur hormonella*
-Fra appen-
Ha ha hekleboka med garn gikk veggimellom her når jeg mista heklenåla ned i stolen og ikke fikk tak den igjen! Faaaaakk!!Hihi.. Du da. Finne en youtube instruksjons-video da? Så kan du kjefte på PC'en om det likevel ikke går.![]()
Ha ha hekleboka med garn gikk veggimellom her når jeg mista heklenåla ned i stolen og ikke fikk tak den igjen! Faaaaakk!!
-Fra appen-
Hadde dog vore litt interessant å sjåTja. Det vet jeg ikke om de har en instruksjons-video for.
Hihi ja, de er så hærligJeg hører den skotske dialekten når jeg leser dette![]()
Digg med taco. Denne veka er me crazy og kjører lørdagstacoHelg.
Fredagstaco er spist , alle er mette. Det er helg.
Vi har ikke spist taco de siste ukene, så det var godt i dag.Digg med taco. Denne veka er me crazy og kjører lørdagstaco![]()
Helg.
Fredagstaco er spist , alle er mette. Det er helg.
Kos deg.Jeg skal snart spise fisk tror jeg. Invitert bort på middag. Helg!!!!