Felles skravle 2015

Nå som de hadde fått telefonen og sett bildene så var det ganske lett å se at pappaen var ganske engasjert han og, selv om de mannfolka er litt roligere enn damene. :)

Pappa'n i det første paret, han gråt.
Det var helt nyelig

Ja

I første episode, som du ikke har sett, så fikk mannen i det paret fra Bergen den telefonen, og han skrev ned litt, men husket knapt noe, og så ringte han til sin kone og sa "du har blitt mamma!"

Helt utrolig.

Det har jeg sett på reklamen for serien. Altså, der han ringer og sier "du har blitt mamma", ikke det andre hvor han skriver opp noe.

Jeg må se de episodene, jeg synes det paret der var så søte. Og at hun har tatovert "GODKJENT"-stempelet i nakken sin.

Det har jeg sett på reklamen for serien. Altså, der han ringer og sier "du har blitt mamma", ikke det andre hvor han skriver opp noe.

Jeg må se de episodene, jeg synes det paret der var så søte. Og at hun har tatovert "GODKJENT"-stempelet i nakken sin.

Han skrev opp litt sånn... GUTT, i tilfelle han skulle glemme det. Og fødselsdato tror jeg.

De er søte ja.

Godkjent i nakken, den er sjarmerende.

Han skrev opp litt sånn... GUTT, i tilfelle han skulle glemme det. Og fødselsdato tror jeg.

De er søte ja.

Godkjent i nakken, den er sjarmerende.

HAHAHAHA.. Han skrev opp gutt ja. Hahaha.. Da er du litt i ørska ja. Hahahaha...

Jeg elsker den!

Det gjør visst jeg også, etter denne episoden her. Jeg visste det jo egentlig allerede da jeg hadde sett reklamen for den.

Sara - du må se på prøvd lenge, derma sin tråd. :)

Har svart henne

Millimeter fra å linke til dagboka mi med den forrige brukeren... Har bare egenlig ikke lyst å koble sånn. Men på den annen side... jeg er allerede igjenkjent fra annet forum av Kengu, og flere her har kjent meg igjen fra forrige bruker.

HAHAHAHA.. Han skrev opp gutt ja. Hahaha.. Da er du litt i ørska ja. Hahahaha...

Sånn itilfelle han skulle glemme det...

Nei, han innså selv da han så på lappen at det var ikke det mest logiske å skrive ned egentlig. Men jeg hadde glatt kommet til å gjøre det samme, tror jeg

Har svart henne

Millimeter fra å linke til dagboka mi med den forrige brukeren... Har bare egenlig ikke lyst å koble sånn. Men på den annen side... jeg er allerede igjenkjent fra annet forum av Kengu, og flere her har kjent meg igjen fra forrige bruker.

Du kan sende PM også da. ;) Som et alternativ. Det var bare at da jeg så det spørsmålet så tenkte jeg: "Dette skriker etter svar fra Sara!" :)

Sånn itilfelle han skulle glemme det...

Nei, han innså selv da han så på lappen at det var ikke det mest logiske å skrive ned egentlig. Men jeg hadde glatt kommet til å gjøre det samme, tror jeg

Altså, når jeg er stresset så kan jeg skrive så fort at jeg kan skrive ned setningene man sier. Altså, jeg kunne fint skrevet opp alle småord og jeg. Så det var ikke for å le av han på ordentlig, men det er jo ganske morsomt at han skrev opp gutt.

På tide med en 100-status

Jeg begynte altså på xx 159 og skal til xx 259 Som er et veldig lite rundt tall, så vi får nå se.

Men jeg har nå xx 218, så jeg har skrevet 59. 60 med dette3
40 igjen

40 er overkommelig å telle...

Back
Topp