Nå som de hadde fått telefonen og sett bildene så var det ganske lett å se at pappaen var ganske engasjert han og, selv om de mannfolka er litt roligere enn damene.![]()
Pappa'n i det første paret, han gråt.
Det var helt nyelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå som de hadde fått telefonen og sett bildene så var det ganske lett å se at pappaen var ganske engasjert han og, selv om de mannfolka er litt roligere enn damene.![]()
Det var ganske fantastisk allikevel altså.
Ja
I første episode, som du ikke har sett, så fikk mannen i det paret fra Bergen den telefonen, og han skrev ned litt, men husket knapt noe, og så ringte han til sin kone og sa "du har blitt mamma!"
Helt utrolig.
Sånn... Fikk rydda opp litt![]()
Og jeg gleder meg fremdeles til å se episoden![]()
Og jeg gleder meg fremdeles til å se episoden![]()
Det har jeg sett på reklamen for serien. Altså, der han ringer og sier "du har blitt mamma", ikke det andre hvor han skriver opp noe.
Jeg må se de episodene, jeg synes det paret der var så søte. Og at hun har tatovert "GODKJENT"-stempelet i nakken sin.
Jeg gleder meg til å se de tidligere episodene. Og de neste. Herlig serie!
Han skrev opp litt sånn... GUTT, i tilfelle han skulle glemme det. Og fødselsdato tror jeg.
De er søte ja.
Godkjent i nakken, den er sjarmerende.
will do![]()
Jeg elsker den!
Sara - du må se på prøvd lenge, derma sin tråd.![]()
HAHAHAHA.. Han skrev opp gutt ja. Hahaha.. Da er du litt i ørska ja. Hahahaha...
Jeg tenkte bare at her kan du gi noen gode innspill.Du velger seff selv om du vil svare.
![]()
Har svart henne
Millimeter fra å linke til dagboka mi med den forrige brukeren... Har bare egenlig ikke lyst å koble sånn. Men på den annen side... jeg er allerede igjenkjent fra annet forum av Kengu, og flere her har kjent meg igjen fra forrige bruker.
Sånn itilfelle han skulle glemme det...
Nei, han innså selv da han så på lappen at det var ikke det mest logiske å skrive ned egentlig. Men jeg hadde glatt kommet til å gjøre det samme, tror jeg