Felles skravle 2015

Ecco passer ikke her. Hun er smal i foten og ecco er litt bred i modellene sine. Hvertfall i str 19-20. Vi har superfit.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Men de er også gode. Her er hun bred frem men smal bak. Og lav over.

Ecco er smale faktisk,men ikke demed sagt de passer,viking og kavat er ikke for de med smale føtter.
Vi var innom forskjellige butikker og sa vi ønsket ecco og prøvde de på og da sa dem(uavhengig av hverandre) etter vi hadde prøvd dem at de var for brede til hennes for og at superfit er mer "normal" i bredden og egentlig passer flest babyer/små barn, men hva vet jeg. Vi målte og styra på ganske lenge hvertfall...

♡Jente 05.07.2013♡

Vi var innom forskjellige butikker og sa vi ønsket ecco og prøvde de på og da sa dem(uavhengig av hverandre) etter vi hadde prøvd dem at de var for brede til hennes for og at superfit er mer "normal" i bredden og egentlig passer flest babyer/små barn, men hva vet jeg. Vi målte og styra på ganske lenge hvertfall...

♡Jente 05.07.2013♡
det viktigste er at de er stor nok og ikke deformerer foten :)

♡Jente 05.07.2013♡
Så rart alle anbefaler jo ecco til de med smale føtter, men superfit er jo supe sko det også.

Så rart alle anbefaler jo ecco til de med smale føtter, men superfit er jo supe sko det også.
Aner ikke jeg altså... Men vi også så jo at superfit passet bedre enn ecco på foten hennes... Jeg visste bare ikke at de fantes før disse damene fortalte det.. Så vi måtte Google og sjekke litt før vi turte å kjøpe dem;)

♡Jente 05.07.2013♡

Back
Topp