Brått snur det igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brått snur det igjen
Hva med å lage bowling da?Hun har ikke tålmodighet til det.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Du skravler tydeligvis veldig mye fortere ennmeg å merDet trodde jeg virkelig ikke![]()
Så vidt!
Hoppe i søledammer om dere har det utenfor husetHun har ikke tålmodighet til det.
♡Jente 05.07.2013♡
Kan få ha 1.plsssen duBrått snur det igjener jo ikke så mange foran deg'
ja det er "litt"Du manglar 349,66 i dag![]()
Jeg lå 50-60 innlegg foran før i dag tror jeg, så hun skravler myeSå vidt!den tar du raskt igjen om du vil
![]()
Det gjør vi stadig vekk. Trille ball bort for å rase ned noe annet. Også er det gøy å klatre opp og skli ned på magen i lekestativet på lekeplassen. Og legge stein fra sandkassa nederst på sklia.Hva med å lage bowling da?
ja det er "litt"![]()
Her er det sol og ingen søledammer... Men vi har fortsatt ikke gummistøvler som passer. Hun bruker fortsatt str 19 og finner ikke det noe sted. Og de hun har i str klarer hun ikke å gå med. Hoppe klarer hun heller ikke. Hun har begynt å gynge med knærne. Men ingenting er gøy lenger enn 5 minutter. Alt som innebærer sitte stille, kose, se tv og sånn er ikke gøy. Vil ikke litt engang.Hoppe i søledammer om dere har det utenfor huset![]()
Her er det sol og ingen søledammer... Men vi har fortsatt ikke gummistøvler som passer. Hun bruker fortsatt str 19 og finner ikke det noe sted. Og de hun har i str klarer hun ikke å gå med. Hoppe klarer hun heller ikke. Hun har begynt å gynge med knærne. Men ingenting er gøy lenger enn 5 minutter. Alt som innebærer sitte stille, kose, se tv og sånn er ikke gøy. Vil ikke litt engang.
♡Jente 05.07.2013♡
ja det går, men vet ikke om jeg får det til.Var vel på laurdag eller søndag fekk eg over 300 innlegg, så det går fint an![]()
Viking har støvler i str 19 , ellers er goretex sko supreHer er det sol og ingen søledammer... Men vi har fortsatt ikke gummistøvler som passer. Hun bruker fortsatt str 19 og finner ikke det noe sted. Og de hun har i str klarer hun ikke å gå med. Hoppe klarer hun heller ikke. Hun har begynt å gynge med knærne. Men ingenting er gøy lenger enn 5 minutter. Alt som innebærer sitte stille, kose, se tv og sånn er ikke gøy. Vil ikke litt engang.
♡Jente 05.07.2013♡
Sant nok. Men sånn har hun vært fra hun ble født. Aldri likt å sitte på fanget og kose. Kun hvis hun er syk, men helst ikke da heller...Er vel ein liten periode og så er tv alt som betyr noko![]()
I know, men får ikke tak i... Butikkene tar ikke inn nok.Viking har støvler i str 19 , ellers er goretex sko supre
Men da støtter jeg lekeplassen jeg![]()
Takk for oppdateringHer er en liten oppdatering. vet ikke om alle er med men
1. Lovebelly: 1902
2. Kengu: 1887
3. EJ: 1644
6. Huleboer: 1380
7. Mars2015: 1314
9. To små og en i magen: 1108
12. FruJohnsen: 873
13. Sara: 858
16. Liisjja: 776
17. Chihaya: 736
18. Trinbeth: 717
30. Molly: 371
37. Ninhursag: 357
40. Drømmenskalblivirkelig: 352
48. Twinkle: 292
69. Lanterne: 211
79. Epleskrott: 196
De 9 første har nådd målet for i dag: 1072
Må ha 67 innlegg per dag for å klare 2000 i september.
Nr 100 har 151 innlegg.
Joda, bare å prøve det!ja det går, men vet ikke om jeg får det til.
her bruker ve dock støvler de er gode, varme, med ull såler. de finnes vel i små strViking har støvler i str 19 , ellers er goretex sko supre
Men da støtter jeg lekeplassen jeg![]()