ja skal prøve. får teste om jeg får til å oppdatere dere... syns det ble så vanskelig å følge med når den ble borteJoda, bare å prøve det!
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja skal prøve. får teste om jeg får til å oppdatere dere... syns det ble så vanskelig å følge med når den ble borteJoda, bare å prøve det!
♡Jente 05.07.2013♡
Nettbutikker?I know, men får ikke tak i... Butikkene tar ikke inn nok.
♡Jente 05.07.2013♡
Hun har kun eid et par sko hittil og jeg ønsker å prøve de på først slik at jeg vet de passer. Jeg får se hva jeg gjør.Nettbutikker?
Har tenkt tanken og faller mer og mer den veien, men var i sommer jeg var på jakt etter gummistøvler også fant jeg det ikke og nå går vi mot kaldere tider og fortsatt ikke regn, så blir nok ikke gummistøvler sånn sett.her bruker ve dock støvler de er gode, varme, med ull såler. de finnes vel i små str
Trenger egentlig det jeg også. Må ta meg en tur i fryseren og se hva vi har, for det blir ikke butikk i dag.har dere tips til middag i dag? er matlei...
Ah skjønner.Hun har kun eid et par sko hittil og jeg ønsker å prøve de på først slik at jeg vet de passer. Jeg får se hva jeg gjør.
♡Jente 05.07.2013♡
har dere tips til middag i dag? er matlei...
Hun tok sine aller første skritt 23. Juli.. Ikke veldig lenge siden og viktig at skoene er skikkelige.Ah skjønner.
Det er jeg enig i, vi har stort sett hatt de samme merkene så derfo kjøper vi på nett ogsåHun tok sine aller første skritt 23. Juli.. Ikke veldig lenge siden og viktig at skoene er skikkelige.
♡Jente 05.07.2013♡
Hun går i naturbarnehage og det sto på lista over ting de mener vi bør ha. Jeg har googlet mye og hører hva dere sier og finner mer og mer ut at gummistøvler egentlig ikke er noe poeng for hennes del nå.Vi hadde gorex til poden, de første støvlene han fikk ble forkastet fa min side, synes goretexsko er mye bedre .
Da er nett genialt. Uten tvilDet er jeg enig i, vi har stort sett hatt de samme merkene så derfo kjøper vi på nett også
Min gikk også i naturbhg, vi kranlget om påkledning for å si det sånnHun går i naturbarnehage og det sto på lista over ting de mener vi bør ha. Jeg har googlet mye og hører hva dere sier og finner mer og mer ut at gummistøvler egentlig ikke er noe poeng for hennes del nå.
♡Jente 05.07.2013♡
Faller nedover listen ser jeg.Her er en liten oppdatering. vet ikke om alle er med men
1. Lovebelly: 1902
2. Kengu: 1887
3. EJ: 1644
6. Huleboer: 1380
7. Mars2015: 1314
9. To små og en i magen: 1108
12. FruJohnsen: 873
13. Sara: 858
16. Liisjja: 776
17. Chihaya: 736
18. Trinbeth: 717
30. Molly: 371
37. Ninhursag: 357
40. Drømmenskalblivirkelig: 352
48. Twinkle: 292
69. Lanterne: 211
79. Epleskrott: 196
De 9 første har nådd målet for i dag: 1072
Må ha 67 innlegg per dag for å klare 2000 i september.
Nr 100 har 151 innlegg.
Vi hadde ecco når hun var så lita. De passet godt til foten her i husHun tok sine aller første skritt 23. Juli.. Ikke veldig lenge siden og viktig at skoene er skikkelige.
♡Jente 05.07.2013♡
Når de er så små så er de jo ikke nødvendigvis ute om det regner 10 mm i timen heller...Min gikk også i naturbhg, vi kranlget om påkledning for å si det sånnBåde om at de ikke trengte støvler eller regntøy, de innså det til slutt da.
Ecco passer ikke her. Hun er smal i foten og ecco er litt bred i modellene sine. Hvertfall i str 19-20. Vi har superfit.Vi hadde ecco når hun var så lita. De passet godt til foten her i hus![]()
Kan kanskje være med. Kommer ann på om vi får besøk eller ikkeFaller nedover listen ser jeg.
Hadde tenkt å skravle masse i går, men ingen var her.
Er det noen her i kveld?
Du skal ikke se bort i fra det. I dag skal vi legge oss tidlig, men er vel her litt fra ungen er i seng hvertfall.Faller nedover listen ser jeg.
Hadde tenkt å skravle masse i går, men ingen var her.
Er det noen her i kveld?
Ecco er smale faktisk,men ikke demed sagt de passer,viking og kavat er ikke for de med smale føtter.Ecco passer ikke her. Hun er smal i foten og ecco er litt bred i modellene sine. Hvertfall i str 19-20. Vi har superfit.
♡Jente 05.07.2013♡