Lyst til å ta over oppdateringen ???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lyst til å ta over oppdateringen ???
mener de snakket om 66,66667 men uansett er det ett stykke til jeg er kommet til 1000, selv om jeg har vært litt aktiv i dag. det kommer vel en oppdatering snart igjen, siden det ikke er oppdatert siden litt over 9Lurer på om det var 67 pr dag.. Dvs 1072 i dag
nei... men nå har jeg startet dataenHihi, oppdaterer den ikke med en gang?
hadde 600 å noe tidligere i dag. 400 innlegg blir hardt altså... hehe... men ligger ikke halveis etter som tidligereMå ha over 1067 i dag for å følga med![]()
Oppdateres nok om ett par min. Pleier å være hver 4 timemener de snakket om 66,66667 men uansett er det ett stykke til jeg er kommet til 1000, selv om jeg har vært litt aktiv i dag. det kommer vel en oppdatering snart igjen, siden det ikke er oppdatert siden litt over 9
200 går greit om dagenhadde 600 å noe tidligere i dag. 400 innlegg blir hardt altså... hehe... men ligger ikke halveis etter som tidligere![]()
Jeg husker faktisk ikkehva er dagsmålet i dag? greier ikke henge med når det ikke er oppdateringer![]()
Så branei... men nå har jeg startet dataen![]()
67ganger 16Jeg husker faktisk ikke
vi får sjekke om en stund.Oppdateres nok om ett par min. Pleier å være hver 4 time![]()
Det må vi, spent på hvor mye jeg har klart å skravlevi får sjekke om en stund.
Du er brått oppi 2000 du nå!!Det må vi, spent på hvor mye jeg har klart å skravle
Sjekker nå tenker jegvi får sjekke om en stund.
Neida, du er forbi meg igjen duDu er brått oppi 2000 du nå!!
Det trodde jeg virkelig ikkeNeida, du er forbi meg igjen du
Hun har ikke tålmodighet til det.Fingermaling
Baking