Lenge igjen ennåTror jeg mangler over 1000![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lenge igjen ennåTror jeg mangler over 1000![]()
God tur til fysioOi, tiden går fort. Fysio om ti minutter, nå må jeg se og komme meg av sted. Klarer ikke løpe med den magen og det bekkenet her...
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Ja, men ikke hver dag at man har tid til å sitte sånnDu har god tid![]()
Tror jeg mangler over 1000![]()
Tror det kommer litt ann på hvor mange som er inne, så er det mange som er aktive kan du raskt få mange innlegg. Håpet er vel stellevesken.Kor mange timar vil dikka sei at dikka er her inne? Og er det med mål å vinne stelleveska?
For mye å velge iGutter 4 år og 6 år
ull
Vinterjakke
Lego
Togbane
Bøker
Lydbok
Spillet se hva jeg kan
radiostyrt bil/helikopter
2 år
Klær
Lekebiler
Duplo
Min nevø på 2 år får vinterjakke kjøpt på reimasalg
Søster: Gavekort på restaurant /kino
Samler de på noe?
Min søster får ullteppe fra berger i år
24 og 22:
Gavekort på kino
matkurv
Gode kniver
Vin
Ha ha aldri fornøyd du.For mye å velge i
♡Jente 05.07.2013♡
Ja... greier ikke henge helt med... alle innleggene kommer ikke opp med det samme... blir litt surr dette altsåHahaha, synes jeg ser lettere kaotiske tendenser![]()
Det er mange når man har en god del å ta igjen for å nå dagsmålet hva enn det erFortsatt 14 dagar igjenCa 72 om dagen
![]()
Gutt 4 år, 4 år, 2 år og 6 år... (Nevøene)
Svigerinner på 24 år og 22 år
Søster med mann 36 år
♡Jente 05.07.2013♡
Neida, det er ikke så mangeDet er mange når man har en god del å ta igjen for å nå dagsmålet hva enn det er![]()
hva er dagsmålet i dag? greier ikke henge med når det ikke er oppdateringerNeida, det er ikke så mange![]()
Hehe, aner ikke hva det er. Har ikke termin før i april, så er 11+1 i dagJa, ser jo denna magen din (bilde) støtt og stadig på fleire tråderVeit du om det er gutt eller jente du får? Evt når skal du ha?
Aner ikke..hva er dagsmålet i dag? greier ikke henge med når det ikke er oppdateringer![]()
Hihi, oppdaterer den ikke med en gang?Ja... greier ikke henge helt med... alle innleggene kommer ikke opp med det samme... blir litt surr dette altså![]()
Lurer på om det var 67 pr dag.. Dvs 1072 i dagDet er mange når man har en god del å ta igjen for å nå dagsmålet hva enn det er![]()
ingen som føler for å ta på seg jobbenAner ikke..
Det er sant. Jeg tar litt i puljerJa, men ikke hver dag at man har tid til å sitte sånn![]()
Nope, ikke jegingen som føler for å ta på seg jobben![]()