Felles skravle 2015

Jeg er trøtt. Jeg burde legge meg

Jeg bare... ser denne filmen

Dumt av meg.

Jeg leste til 1.30 i natt. Jeg skal jobbe masse hele uka. Jeg har det travelt som fy. Og så sitter jeg her??

Jeg er trøtt. Jeg burde legge meg

Jeg bare... ser denne filmen

Dumt av meg.

Jeg leste til 1.30 i natt. Jeg skal jobbe masse hele uka. Jeg har det travelt som fy. Og så sitter jeg her??
Jeg burde også legge meg. Men, er ikke trøtt. Sov til 12.30 i dag, var helt skutt, og nå sitter jeg her, ganske så våken, og teller timer til jeg skal stå opp igjen...

Nå legger jeg meg, opp kl 6 i morgen tidlig, rett i dusjen så få yngste opp av senga og reise til Bhg kl 06:45, da åpner de....og da er jeg allerede for sent ute..

TuMmY LoVe

FY SØREN!! Jeg la meg nå, i det jeg drar vekk dyna for å legge meg ned så ligger det en baby under dyna!! I halvmørket fikk jeg helt panikk, når lyset kom på viste det seg bare å være en dukke!!!

TuMmY LoVe

Gjett om jeg gjorde a !!! Godt unga sover tungt ;) gubben fikk jo helt hetta og trodde det var noe mer alvorlig ;)

TuMmY LoVe
Skjønner godt at du hylte! Ikke akkurat det man forventer å finne under en oppredd dyne!

Vi har jo dukker, bamser, biler etc mer eller mindre overalt, så jeg har våkna med ei dukke i senga. Lillejenta vår hadde kommet inn i senga i løpet av natta, det var jeg klar over, jeg var ikke klar over at hun hadde kommet med dukka under armen...

Natta skravlebøtter:D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

God morgen.

Jeg er to dpo, ganske sikker!

Goood morgon :) Håpar alle får ein flott dag :)

Back
Topp