Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! Har vært en god følgesvenn siden ungdomsskolenJaaaaDu har den du og ja
![]()
Jeg burde også legge meg. Men, er ikke trøtt. Sov til 12.30 i dag, var helt skutt, og nå sitter jeg her, ganske så våken, og teller timer til jeg skal stå opp igjen...Jeg er trøtt. Jeg burde legge meg
Jeg bare... ser denne filmen
Dumt av meg.
Jeg leste til 1.30 i natt. Jeg skal jobbe masse hele uka. Jeg har det travelt som fy. Og så sitter jeg her??
Jepp! Har vært en god følgesvenn siden ungdomsskolen![]()
FY SØREN!! Jeg la meg nå, i det jeg drar vekk dyna for å legge meg ned så ligger det en baby under dyna!! I halvmørket fikk jeg helt panikk, når lyset kom på viste det seg bare å være en dukke!!!
TuMmY LoVe
Gjett om jeg gjorde a !!! Godt unga sover tungtÅh, jeg hadde hyyyyyylt!!
Gjett om jeg gjorde a !!! Godt unga sover tungtgubben fikk jo helt hetta og trodde det var noe mer alvorlig
TuMmY LoVe
Skjønner godt at du hylte! Ikke akkurat det man forventer å finne under en oppredd dyne!Gjett om jeg gjorde a !!! Godt unga sover tungtgubben fikk jo helt hetta og trodde det var noe mer alvorlig
TuMmY LoVe
God nattNatta skravlebøtter
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Hehe, dukka var skremmende nok den altså*flire* Kan'kke skjønne detNår jeg leste det og kom til "drar vekk dyna", så så jeg for meg en svær edderkopp
Godt det bare var en dukke
![]()
Natta, vi snakkesNatta skravlebøtter![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Jeg blir jo egentlig overrasket om det IKKE er noe derSkjønner godt at du hylte! Ikke akkurat det man forventer å finne under en oppredd dyne!
Hehe, dukka var skremmende nok den altsåmed lilla neglelakk som sminke
TuMmY LoVe
God morgen!Goood morgonHåpar alle får ein flott dag
![]()