Vis vedlegget 77682
Velfortjent kveldskos - etter shina leilighet
Noen av dere som skal se alt for norge i kveld?
♡Overgangen feb/mars♡
Sjølvsagt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 77682
Velfortjent kveldskos - etter shina leilighet
Noen av dere som skal se alt for norge i kveld?
♡Overgangen feb/mars♡
Ja det pleier jeg også å se når jeg kommer på at det er.Digger å se på helt vilt på tv 2, får god inspirasjon der
TuMmY LoVe
De er jo i ålesund, så da blir det litt ekstra gøy å se!Jeg skal
Ja veldig også.Ikke med tanke på hvor lite liv det har vært her den siste tiden..
Var veldig bra i begynnelsen av måneden, men den siste 1,5 ukene har det dabbet veldig av
Ja det er sant.De er jo i ålesund, så da blir det litt ekstra gøy å se!
♡Overgangen feb/mars♡
Wow, hvordn har du klart det?
Så flink. Har skrevet alt for lite i dag, men har fått gjort mye daEg har klart, av ein merkelig grunn, å skriva over 200 innlegg i dag![]()
Ah oki, for her inne er det dårlig med skravling synes jeg.Veit faktisk ikkjeGod hjelp frå grupp mi
![]()
Det lurer jeg også påWow, hvordn har du klart det?
Det syns jeg også. Særlig når man har litt man skal ta igjen.Ah oki, for her inne er det dårlig med skravling synes jeg.
Haha, jeg prøver å være litt snill, men det smeller iblant! Værst er det når han lar oppvasken stå i flere dagerOk, la meg få dette helt klart..
- Mann kommer sent hjem.
- Du er gravid.
- Han somler med å lage maten
Driver han på med risikosport?
Blir litt sånn her ogsåEg klare ikkje å henga med i svingene her inne...![]()
Bør i grunn finne et annet sted å skravle daDet syns jeg også. Særlig når man har litt man skal ta igjen.
Haha, jeg prøver å være litt snill, men det smeller iblant! Værst er det når han lar oppvasken stå i flere dager![]()

Eg klare ikkje å henga med i svingene her inne...![]()
Har for lite strøm på mobilen til å saumfare bv nåBør i grunn finne et annet sted å skravle da![]()
Nå er du temmelig ny her inne.
Gi det litt tid og du vil lære fort
Det klarer du etterhvert.Eg klare ikkje å henga med i svingene her inne...![]()