Haha, ja nå er det bånn gassDet vil si mest mulig innlegg på 15 minutter![]()
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja nå er det bånn gassDet vil si mest mulig innlegg på 15 minutter![]()
Huh, synes det er greit her nå jegny oppdatering kl 20:30, spent på hvor mye jeg har klart på en times tid
TuMmY LoVe
Jeg har lyst til å prøve det jeg også selv om jeg ikke har mulighet til å ta dere igjenDu har fått skravlet mye denne timen hvertfall
Starter nåBare gled det så skal du få se på fart.
Du kan anse dette som oppvarmingen![]()
Jepp, da er det bare å stå påHaha, ja nå er det bånn gass
TuMmY LoVe
Var ikke så langt foran , tipper du er riemlig nærme meg nåHehe, må jo det når du drar sånn i fra
TuMmY LoVe
Bare gled det så skal du få se på fart.
Du kan anse dette som oppvarmingen![]()
Spiller ingen rolle hvilken plass man havner på, sålenge man er over 2000 innleggJeg har lyst til å prøve det jeg også selv om jeg ikke har mulighet til å ta dere igjen![]()
Starter nådet var helt utrolig i august!! Borte på do så var det skravlet 10 sider
TuMmY LoVe
Gled deg til det blir en slik skravling her igjenSkjønna ikkje korleis det er mogleg? Folk er vel på jobb og slikt? Men, det må vel opplevast det og![]()
Jeg husker bare SaraAha, husker ikke hvem de var jeg
TuMmY LoVe
Starter nådet var helt utrolig i august!! Borte på do så var det skravlet 10 sider
TuMmY LoVe
Oh yeah! Ble helt svett jeg av å føle jeg ikke hadde kontrollSeriøst??
Spiller ingen rolle hvilken plass man havner på, sålenge man er over 2000 innlegg
TuMmY LoVe
Du skravler kjappere enn meg i grunnJepp, men før disse dagene var jeg nr 1 og nesten 100 før huså hu drar fort ifra
TuMmY LoVe
Jepp, men før disse dagene var jeg nr 1 og nesten 100 før huså hu drar fort ifra
TuMmY LoVe
Da får vi ta noen kvelderDa orket jeg ikke.
Har nå endel kvelder foran meg hvor mannen er borte, så trenger dere til å underholde meg![]()
Ja, så derfor er det full skravling i kveldMen nå har også du hatt en 2 dagers pause, da..
Å joda det kan du, når vi gir oss på 2000.Jeg har lyst til å prøve det jeg også selv om jeg ikke har mulighet til å ta dere igjen![]()