Det er braEr vekke i 30 min og over 50 nye innlegg
![]()
Bare glem å lese deg opp....
Er som regel ikke noe viktig du går glipp av, og er det det, er det alltid noen som kan oppdatere deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er braEr vekke i 30 min og over 50 nye innlegg
![]()
Bare glem å lese deg opp....
Er som regel ikke noe viktig du går glipp av, og er det det, er det alltid noen som kan oppdatere deg
Ja, nei orka ikkje å lese gjennom alt.. Har ikkje så god tid![]()
Og dersom du gjør det, er det kommet 50 innlegg til før du er ferdig og dermed har du det gående![]()
Tatt meg fri i 2 døgn jeg, det var deilig ogsåI forhold til å klare det, ja, men jeg her ikke så mye å gå på dersom jeg skulle ønske å ta meg fri en dag eller to..
Skulle gjerne ha hatt en 200 flere
Var noen damer her inne ihvertfallHvem var det som ville ha en sånn underkategori for jul +++?
Japp, så synes det er ganske bra med skravling her eg![]()
Nå er det braJapp, så synes det er ganske bra med skravling her eg![]()
Skulle sagt de noeVar noen damer her inne ihvertfallhvordan?
TuMmY LoVe
Huh, synes det er greit her nå jegSyns det går litt sakte her i kveld, jeg![]()
Det synes i grunn jeg ogsåSyns det går litt sakte her i kveld, jeg![]()
Tatt meg fri i 2 døgn jeg, det var deilig også
TuMmY LoVe
Du har fått skravlet mye denne timen hvertfallHuh, synes det er greit her nå jegny oppdatering kl 20:30, spent på hvor mye jeg har klart på en times tid
TuMmY LoVe
Hehe, må jo det når du drar sånn i fraDu har fått skravlet mye denne timen hvertfall
Oh loooord![]()
Huh, synes det er greit her nå jegny oppdatering kl 20:30, spent på hvor mye jeg har klart på en times tid
TuMmY LoVe
Jepp, men før disse dagene var jeg nr 1 og nesten 100 før huDu ligger fremdeles på en 2. plass, og 62 innlegg bak Kengu etter forrige oppdatering