Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er interessen der jaVi er litt i overkant interessertHar to akvarium nå, men har oppe i 14 kar på det meste. Har vært innom det meste, både salt og fersk!
-Fra appen-
Hehe, fotball i dag?Leder heile kampen og tapar med 1 mål!!!![]()
Vi hadde en ål når jeg var liten.. Den hoppet opp igjennom den lille trekanten på kanten av glasslokket, landet på gulvet og tørket ut pga varmekablerSåppas ja! Siste fisken jeg hadde var en kampfisk, etter 2 mnd ga jeg den bort til noen som hadde et stort akvarium. Stakkaren ble oppspist av en ål :/
Hehe, får dere på terminen er det nok mange som ikke tror på dereTrodde først gutten hadde avslørt oss, eller overhørt noe før i dag..
Brått ut av det blå sier han "Du mamma, jeg gleder med til 1. april"
Jeg blir helt fortumlet, ok vi har termin 1. april, men har da prøvd å ikke snakke om det i nærheten av han.
Spør forsiktig "hvorfor det".
Og han svarer "Fordi da kan jeg lure folk"
Håper det jaMitt mål også! Vi får det til i løpet av uken
TuMmY LoVe
Kos degNå står pizzaen i ovnen <3 Vi skal ha lørdagskos på etterskudd idag! Se på reprise av Idol, spise hjemmemekka pizza, smågodt, potetgull og dip!
-Fra appen-
TakkUsj det hørtes ikke godt utGod bedring! <3
-Fra appen-
Det hørtes jo godt ut. Vi hadde småstek av elg m tilbehørDeilig
Vi hadde kyllingfilet på en seng av poteter og rotgrønnsaker, med den beste sausen jeg noen sinne har smakt, og aspargesetterpå kryper jeg ned i peisestua med godteri og tv'en min, mens mannen ser på fotball i stua
TuMmY LoVe
Hehe, får dere på terminen er det nok mange som ikke tror på dere
TuMmY LoVe
Kan da ikke se fotball lydløstHer er det også fotball. Blir sprø av lyden. Skulle ønske han kunne se den lydløst.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Kan da ikke se fotball lydløstHer er det også fotball. Blir sprø av lyden. Skulle ønske han kunne se den lydløst.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Hehe, fotball i dag?
TuMmY LoVe
Den jeg hadde når jeg var liten gjorde også detVi hadde en ål når jeg var liten.. Den hoppet opp igjennom den lille trekanten på kanten av glasslokket, landet på gulvet og tørket ut pga varmekabler
TuMmY LoVe
Nei, håndballkamp. Leda 10-1 og tapar 15-16![]()
Vis vedlegget 77682
Velfortjent kveldskos - etter shina leilighet
Noen av dere som skal se alt for norge i kveld?
♡Overgangen feb/mars♡
Så kjedelig
Lykke til neste kamp
Oi, elsker vilt!!Det hørtes jo godt ut. Vi hadde småstek av elg m tilbehør![]()
Jepp. Har termin 9 april, håper ikke den kommer 1, blir lei meg om jeg må overbevise alle..Det hadde vært noe, men skjer nok ikke.
Skal ha KS og det har man vel 1-2 uker før termin