Felles skravle 2015

Å som jeg gruer meg til uken som kommer.
Er totalt utslitt nå, og slik svimmel hodepine.
Kommer til å ha ekstremt mye å gjøre på jobb, og mannen er på konferanse i Sverige mandag-fredag så jeg vil være alene med begge barna.

Mann og barn har dratt på lekeland, jeg fikk beskjed om å legge meg på sofaen å bli frisk.. Synd jeg er så dårlig på å ligge stille.

Absolutt ingen aning hvor lenge de holdt på.
Hørte alt inne på stuen, men på soverommet hørte jeg litt veldig svakt dunk inni mellom, men ikke ofte.
Ble ikke plaget av det, og sov lenge før de var ferdige
Så bra da, festen holdt fortsatt på da Kl var 02 vet jeg..

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Oi da, driver dere med avl eller bare har det blitt parring?
Guppyer er konstant gravide, har du en hanne og hunne sammen så blir det barn :P Også er de levendefødende, så de legger ikke egg som de fleste fisk :) Guppymor har vært litt skranten så hun overlevde ikke dette.

-Fra appen-

God ettermiddag damer :) har hatt nettfri helg :) kjempedeilig :) hva har dere gjort i helgen da?

TuMmY LoVe

God ettermiddag damer :) har hatt nettfri helg :) kjempedeilig :) hva har dere gjort i helgen da?

TuMmY LoVe

Det mest spennende jeg har gjort var å få total motorstopp midt på E6, og ventet timer på leiebil fra forsikringsselskapet :P

(Takk og pris det skjedde i en helg og ikke på vei til jobb i morgentrefikken, eller på vei hjem før vi fikk hentet på SFO)

Er såååå oppblåst, ser ut som eg er type 4 mnd på veg og suuuuper masse luft i magen... Passar lite bra å skulle vere på kamp og skrika :P

Back
Topp