du vinner sikkert for du egentlig ikke ønsker dengjør ikke noe med flere, men jeg kan gjerne ha flere ULIKE da...Men tarjo denne også om jeg kommer meg over 2000 og er heldig, altså![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
du vinner sikkert for du egentlig ikke ønsker dengjør ikke noe med flere, men jeg kan gjerne ha flere ULIKE da...Men tarjo denne også om jeg kommer meg over 2000 og er heldig, altså![]()
Så bra da! Nydelig!!Fascinerende, jeg kunne uten problemer høre teksten i naboens musikk i sofaen i stuen.
La meg nå.
På soverommet hører vi ingenting. Ikke bassen en gang
Sent from my iPad using BV Forum
du får sove godt god nattKjenner meg rimlig sengeklar jeg.
Vi får snakkes i morgen (evt litt fra senga)
Jeg fikk det i bursdagsgave med sambo i fjor (han nøt jo like godt av den turen som megda tror jeg at jeg må spare en tid førstmen det hadde vært en genial gave
![]()
det skjønner jeg godt, hadde vært kjempe gøy å prøveJeg fikk det i bursdagsgave med sambo i fjor (han nøt jo like godt av den turen som meg) hihi
♡Overgangen feb/mars♡
så flink du erNå har jeg skrapet tannsten på hunden. Han er så flink
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Takk, det må jo gjøres.så flink du er![]()
mange som glemmer det :/ men nå skal jeg finne sengen, for her sklir øynene igjen.Takk, det må jo gjøres.
♡Jente 05.07.2013♡

Vi var på raceplanet.nldet skjønner jeg godt, hadde vært kjempe gøy å prøve![]()
Godnattmange som glemmer det :/ men nå skal jeg finne sengen, for her sklir øynene igjen.![]()
mange som glemmer det :/ men nå skal jeg finne sengen, for her sklir øynene igjen.![]()
Men det betyr ikke at jeg faktisk klarer å sovneSå bra
♡Overgangen feb/mars♡
Hvilken type hund er det dere har?Nå har jeg skrapet tannsten på hunden. Han er så flink![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Sov godtmange som glemmer det :/ men nå skal jeg finne sengen, for her sklir øynene igjen.![]()
Har vært på badet...Jøss! 21 minuttar sia sist innlegg!?!?!? Har dikka alle lagt dikka?
Gutt Februar 2014
![]()
Du må sove godt daOm me ikkje ser deg litt frå senga
Gutt Februar 2014
![]()