ja det hjelper på å skravle litt...Hey, jeg klatrer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja det hjelper på å skravle litt...Hey, jeg klatrer!
ja det hjelper på å skravle litt...jeg har ikke skravlet like mye som i går så jeg er på 21 istede for 20 nå
![]()
ja du har vært mindre aktiv denne mnd, men det kommer segJa, jeg bare synes ikke jeg har skrala så mye
Det er vel bare det at jeg har skravla veldig LITE tidligere, og derved ble det at jeg er litt mer i normalen i dag "mer". Og da klatrer jeg.
Sett de mange ganger før, og tror faktisk de er pā nettfliksGår den på TV3 så tar du den opp slik at du kan spole forbi reklamen
Så braFascinerende, jeg kunne uten problemer høre teksten i naboens musikk i sofaen i stuen.
La meg nå.
På soverommet hører vi ingenting. Ikke bassen en gang
Sent from my iPad using BV Forum
ja da blir det vel ikke like spennende. har ei gammel tøy veske som fulgte med vognen. ikke den perfekte, men den funker enn så lengeMye jobb, skjønner du
Også på kveldstid. Det påvirker skravlingen mye
kombinert med at jeg HAR den stelleveska de trekker i sept
ja, men det er kjekt å ha noen ekstra.Jeg har også ei gammal, slitt tøyveske.
Men jeg vant denne her i vår![]()
Natta, sov godtTror likevel jeg prøver meg nede nå.
Er fryktelig sliten
ny oppdatering igjenså vet dere det
![]()
det har mannen min lyst å gjøre...Sett de mange ganger før, og tror faktisk de er pā nettfliks
Anbefaler å dra til nederland å kjøre bil på bane!hatt 230 i en ferrari 430 - deeet va godfølelse det
♡Overgangen feb/mars♡
tror du lå på topp... helt på toppenMå inn og sjekke
Bursdag/julegave tips!det har mannen min lyst å gjøre...![]()
Det gjorde jegtror du lå på topp... helt på toppen![]()
da tror jeg at jeg må spare en tid førstBursdag/julegave tips!var så værdt pengene! Kjekkeste jeg har gjort
♡Overgangen feb/mars♡
ja, men det er kjekt å ha noen ekstra.![]()
men det er jo greit å ligge der. kunne godt tenkt meg å ligge i forkant av dagsmål, men er nok ett stykke bak enda, men det kommer velDet gjorde jeg![]()
Kjenner meg rimlig sengeklar jeg.
Vi får snakkes i morgen (evt litt fra senga)