Felles skravle 2015

Min får også for mange, men blitt bedre siden vi har gitt beskjed om at det er bedre med en pakke enn mange små.
Får de mye leker ellerfår de nyttige ting?

Aller mest leker. Litt klær og litt leker fra mine foreldre, klær (gjerne ull) av farmoren min, og ellers... mye leker ja.

Budsjett på pakker er det flere som har her også, men ikke mål om å trykke inn flest mulig for pengene. Dog, tidvis noe som ikke varer så lenge, ja.

Hun svigermor gir hver av ungene gjerne 10 gaver.
Syns det blir mye.
Forrige jul ble det "bare" 4, og ting som holdt.
Håper det samme skjer igjen

Budsjett på pakker er det flere som har her også, men ikke mål om å trykke inn flest mulig for pengene. Dog, tidvis noe som ikke varer så lenge, ja.
Budsjett har jeg også , men ikke mål om å trykke inn flest mulig pakker nei..

Budsjett har jeg også , men ikke mål om å trykke inn flest mulig pakker nei..

Budsjett har jeg også, men det er litt sånn "ca så mye, alt ettersom hva jeg finner som passer" noen ganger lit mer, noen ganger litt mindre, det går seg til, liksom.

Mamma er mer "på krona nøyaktig", og har seriøst ment at vi burde få en hundrelapp for å veie opp for at gaven til min bror ble dyrere....

Ok, her har det vært lite leker, mest foruftige ting.

De fikk vel hver sin pysj av svigerfar i fjor. Han gir ellers bare leker. Pysj faller litt i samme kategori, ingen av mine bruker det, nemlig...

Svigermor...kan finne på å kjøpe klær, men bommer totalt på størrelsen, så det er like greit hun kjøper leker.

Tanter og onkler... er ikke forventet å kjøpe fornuftig.

Budsjett har jeg også, men det er litt sånn "ca så mye, alt ettersom hva jeg finner som passer" noen ganger lit mer, noen ganger litt mindre, det går seg til, liksom.

Mamma er mer "på krona nøyaktig", og har seriøst ment at vi burde få en hundrelapp for å veie opp for at gaven til min bror ble dyrere....
Akkurat som her faktisk både ang ca så mye å en mamma som skal være nøyaktig på gavepris....

De fikk vel hver sin pysj av svigerfar i fjor. Han gir ellers bare leker. Pysj faller litt i samme kategori, ingen av mine bruker det, nemlig...

Svigermor...kan finne på å kjøpe klær, men bommer totalt på størrelsen, så det er like greit hun kjøper leker.

Tanter og onkler... er ikke forventet å kjøpe fornuftig.
He he, her kjøper bestefaren leker, mormor, farmor og farfar fornuftige ting, minst halvparten av tantene og onklene fornuftig.

Brann-kamp

godset-brann, reelt sett.

Back
Topp