Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får se da, skjønner du er sliten i grunn etter den dagen du har hatt
Ja akkurat å være på topp 100 er ikke noe problem, trenger ikke mange innlegg for detDet har vel ikke vært en mnd jeg har vært på bv uten det... bare å "eksistre" så er jeg over et par hundre på en mnd, altså
Ja akkurat å være på topp 100 er ikke noe problem, trenger ikke mange innlegg for det
4
Ja, det er jo ikke vanskelig. Hvor mange pakker får barna dine til jul?Nei, vi får mer bare på å skravle bittelitt jul, tenker jeg...
Ja, det er jo ikke vanskelig. Hvor mange pakker får barna dine til jul?
6
Peugeot 5008 2010-modell..Hvilken bil er det dere har da?
Ble en liten pause her, for jentungen måtte på do.
Ikke at dere rablet ivei 3 sider mens jeg var borte... eller 2 innlegg for den del...
Ja, det er jo ikke vanskelig. Hvor mange pakker får barna dine til jul?
6
Min får også for mange, men blitt bedre siden vi har gitt beskjed om at det er bedre med en pakke enn mange små.For mange?
De får i alle fall fra min bror med familie, mine foreldre, min farmor, sin farmor, sin farfar, de to tantene på mannens side, svigerfar sine svigerforeldre, naboen, oss og hverandre, og noen av mine slektninger, så et helt lite lass. Spesielt svigermor har somregel ikke EN pakke...
Blei et par polarbrødpizza på meg i dag. Er så kjedlig å lage middag kun til seg selvblir bare enkle greier
♡Overgangen feb/mars♡
He he, nei det går ikke akkurat unna her i dag ...Ble en liten pause her, for jentungen måtte på do.
Ikke at dere rablet ivei 3 sider mens jeg var borte... eller 2 innlegg for den del...
Det er jeg helt enig, kjedeligste jeg vet i grunnBlei et par polarbrødpizza på meg i dag. Er så kjedlig å lage middag kun til seg selvblir bare enkle greier
♡Overgangen feb/mars♡
oj så kjipt, hadde blitt sprø av sånt jeg.Enormt mange....
Har enkelte i familien som har satt budsjett på pakker, og prøver å få flest mulig pakker inn på det budsjettet.
Mange pakker er selvfølgelig bedre enn kvalitet...
Og vi må trøste når halvparten av gavene går i stykker 3 dager senere
oj så kjipt, hadde blitt sprø av sånt jeg.
Enormt mange....
Har enkelte i familien som har satt budsjett på pakker, og prøver å få flest mulig pakker inn på det budsjettet.
Mange pakker er selvfølgelig bedre enn kvalitet...
Og vi må trøste når halvparten av gavene går i stykker 3 dager senere