Felles skravle 2015

Ja, det er jo ikke vanskelig. Hvor mange pakker får barna dine til jul?

6

For mange?

De får i alle fall fra min bror med familie, mine foreldre, min farmor, sin farmor, sin farfar, de to tantene på mannens side, svigerfar sine svigerforeldre, naboen, oss og hverandre, og noen av mine slektninger, så et helt lite lass. Spesielt svigermor har somregel ikke EN pakke...

Ble en liten pause her, for jentungen måtte på do.

Ikke at dere rablet ivei 3 sider mens jeg var borte... eller 2 innlegg for den del...

Blei et par polarbrødpizza på meg i dag. Er så kjedlig å lage middag kun til seg selv :( blir bare enkle greier

♡Overgangen feb/mars♡

Våre er i full vigør, men det kal e også få være uforstyrret i en halvtime til, deretter kveldsmat og legging. Altså, etter kampen.

Ja, det er jo ikke vanskelig. Hvor mange pakker får barna dine til jul?

6

Enormt mange....
Har enkelte i familien som har satt budsjett på pakker, og prøver å få flest mulig pakker inn på det budsjettet.
Mange pakker er selvfølgelig bedre enn kvalitet...
Og vi må trøste når halvparten av gavene går i stykker 3 dager senere

For mange?

De får i alle fall fra min bror med familie, mine foreldre, min farmor, sin farmor, sin farfar, de to tantene på mannens side, svigerfar sine svigerforeldre, naboen, oss og hverandre, og noen av mine slektninger, så et helt lite lass. Spesielt svigermor har somregel ikke EN pakke...
Min får også for mange, men blitt bedre siden vi har gitt beskjed om at det er bedre med en pakke enn mange små.
Får de mye leker ellerfår de nyttige ting?

Enormt mange....
Har enkelte i familien som har satt budsjett på pakker, og prøver å få flest mulig pakker inn på det budsjettet.
Mange pakker er selvfølgelig bedre enn kvalitet...
Og vi må trøste når halvparten av gavene går i stykker 3 dager senere

Budsjett på pakker er det flere som har her også, men ikke mål om å trykke inn flest mulig for pengene. Dog, tidvis noe som ikke varer så lenge, ja.

Back
Topp